موسیقی ایران

امیریل ارجمند خوانندگی قبل از بازیگری

به گزارش کامینگ سون موزیک: امیریل ارجمند بازیگر سریال معمای شاه صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از خوانندگی و آهنگسازی در استودیو به روز کرد.

امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند بازیگر سرشناس و پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان در خانواده ای هنرمند متولد شد و پا به عرصه دنیای هنر گذاشت. بازیگر 44 ساله کشورمان کارش را با تئاتر و تحصیلات در این رشته آغاز کرد و توانست در سریال معمای شاه در نقش محمود وزیری جلوی دوربین برود.

این هنرمند کشورمان تصویری از حضور در استودیو و خوانندگی اش را منتشر کرد.

امیریل ارجمند در یک گفتگو درباره علاقه عجیبش به خوانندگی صحبت کرد و گفت :من پیش از بازیگری خواننده بودم.

امیریل ارجمند با انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت :گوهر خود را هویدا کن کمال این است و بس. خویش را در خویش پیدا کن کمال این است و بس

امیریل ارجمند در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و تاکنون آهنگ سازی فیلم های بدون اجازه و جرم مسعود کیمیایی را در کارنامه اش به ثبت رسانده است.

اولین آلبوم موسیقی امیریل ارجمند با عنوان سبزه در سال 81 منتشر شد و دومین آلبوم او با نام ماه پنهان با همکاری دو خواننده دیگر در بازار عرضه شد.

امیریل ارجمند آهنگسازی فیلم بدون اجازه ساخته مرتضی هرندی و آهنگسازی فیلم بدون مرز به کارگردانی امیرحسین عسگری را برعهده داشته است.

امیریل ارجمند از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و با توحه به حرفه پدرش در عرصه بازیگری، او نیز به این هنر علاقه مند شد و از سال 1378 رسما بانمایش دندون طلا وارد حوزه نمایش شد و اولین فعالیت تصویری وی هم مسافر ری بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به بازیگری پرداخت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6701

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا