جشنواره موسیقی فجر

هنرمندان انصرافی حضور در جشنواره موسیقی فجر را پذیرفتند

به گزارش کامینگ سون موزیک:  محمد الهیاری طی جلساتی از افراد و گروه‌هایی که از حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر انصراف داده بودند، خواست در جشنواره حضور یابند و آنها نیز پذیرفتند.

محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی)، درباره وضعیت افراد و گروه‌هایی که از حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر انصراف داده بودند، توضیح داد.

الهیاری گفت: پس از سانحه ناگوار هواپیمای مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان که جامعه را سوگوار کرد، برخی گروه‌ها و هنرمندان از حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر اعلام انصراف کردند. البته اکثر هنرمندانی که اعلام انصراف کردند در فهرست و جدول جشنواره نبودند. اما تعدادی از گروه‌ها و هنرمندانی نیز در فهرست اجراهای جشنواره حضور داشتند و اعلام انصراف کردند.

وی افزود: دفتر موسیقی از این هنرمندان مانند یکی از نوازندگان خوشنام تار و برخی دیگر عزیزان هنرمند، برای گفتگو دعوت کرد. در این جلسات پیشنهاد شد برای اعتلای موسیقی و نیز نقشی که موسیقی در التیام آلام جامعه و مردم دارد در جشنواره حضور داشته باشند و این گروه‌ها و هنرمندان هم در نهایت پذیرفتند که در جشنواره اجرا کنند و به این طریق دین خود را به مردم عزیز کشورمان ایفا نمایند.

مدیرکل دفتر موسیقی گفت: در این جلسات همچنین تصمیمات خوبی با هم‌فکری هنرمندان عزیز برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان و نیز گرامی‌داشت یاد و خاطره هموطنان جانباخته هواپیما، اخذ شد.

الهیاری در پایان گفت: فرایند انتخاب گروه‌های موسیقی در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در آذرماه سال جاری و قبل از رخدادهای دی‌ماه نهایی شده بود، فهرست هنرمندان و گروه‌های این دوره جشنواره مشخص و نهایی شده، قرارداد هنرمندان نیز منعقد شده بود و هنرمندان عزیز به تعهد خود وفادار ماندند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6695

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا