جشنواره موسیقی فجرموسیقی ایران

کریستف رضاعی: هنرمندان واقعی امید را برای مردمشان به ارمغان می‌آورند

به گزارش کامینگ سون موزیک: آهنگساز مطرح سینمای ایران در حاشیه جشنواره فیلم فجر درباره اهمیت جشنواره های فجر گفت: هنرمندان واقعی با حضور پررنگ در جشنواره های هنری فجر می توانند امید و آرامش رابرای جامعه به ارمغان بیاورند.

کریستف رضاعی، موزیسین و آهنگسار مطرح سینمای ایران که امسال با آهنگسازی فیلم سینمایی «عامه پسند» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سهیل بیرقی که همانند فیلم قبلی خود با نمادهای گزنده و تلخ به موضوعی زنانه به جشنواره فیلم فجر آمده، حضور دارد در خصوص ارتباط یک آهنگساز با مردم جامعه به دانشجو گفت: همه هنرمندان در خدمت مردم هستند و برای مردم کار می‌کنند. درست است که یک آهنگساز با استفاده از خلاقیت و مهارت شخصی خود به تولید یک اثر می‌پردازد، ولی در نهایت بازخورد و نتیجه‌ی کار خود را در میان مردم مشاهده می‌کند.

وی در ادامه درباه اهمیت حضور هنرمندان در جشنواره های فجر افزود: حضور هنرمندان در جشنواره‌های مختلف خیلی لازم، ضروری و مهم است به دلیل اینکه هم تنوع و خلاقیت در جامعه ما را نشان می‌دهد؛ چون تعداد بالای هنرمندان به نوعی بیانگر خلاقیت بالای آن جامعه است و قطعا آن‌ها با حضور خود می‌توانند آرامش، امید و تفکر به جامعه و مردم تزریق کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6688

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا