جشنواره موسیقی فجر

حاجیلی در دومین روز «فجر 35» کنسرت می‌دهد

به گزارش کامینگ سون موزیک: «امید حاجیلی» خواننده موسیقی پاپ در دومین روز از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی به اجرای برنامه می‌پردازد.

امید حاجیلی، نوازنده و آهنگساز شناخته‌شده موسیقی پاپ کشورمان روز پنجشنبه 24 بهمن‌ماه و در دومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد.

این خواننده که طرفدارانش از آثارش به‌عنوان «بمب انرژی» یاد می‌کنند، طی ماه‌های اخیر تحت امتیاز شرکت «رویال هنر» به مدیریت مجید عبدی به فعالیت در عرصه موسیقی پاپ مشغول بوده است.

او در کنسرت پیش رو تصمیم دارد قطعاتی از آثار منتخب آلبوم‌ها و قطعات منتخب خود که عمدتا در حال و هوای شادی قرار دارند پیش روی مخاطبان قرار دهد.

امید حاجیلی از جمله هنرمندانی است که از سن 9 سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد. او از سن 11 سالگی وارد هنرستان موسیقی شد و پس از فراگیری نوازندگی ساز ویولن، ساز ترومپت را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد.

او همزمان در خارج از محیط هنرستان به نوازندگی سازهایی چون پرکاشن و درام پرداخت. این هنرمند سال‌ها بعد و پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود از دانشگاه هنر در رشته موسیقی به طور رسمی ابتدا وارد حوزه نوازندگی حرفه‌ای سازهای بادی شد و در این مدت در ارکسترهای معتبر موسیقی کشور به نوازندگی پرداخت. وی در همین دوران بود که به عنوان مدرس نیز در دانشکده‌های مختلف موسیقی در حوزه‌های آموزشی نیز فعالیت کرد.

حاجیلی در بخش دیگری از دوران فعالیت خود به‌عنوان نوازنده همراه با هنرمندان شناخته شده موسیقی پاپ ایران از جمله علیرضا عصار، سیروان خسروی، محسن چاوشی، علی لهراسبی، خشایار اعتمادی، حمید حامی، نیما مسیحا، ناصر عبداللهی و رضا صادقی نیز همکاری و در گروه‌هایی نظیر «دارکوب» به عنوان نوازنده حضور پیدا کرد. حاجیلی در این مقطع زمانی با تغییر فضای کاری خود به سمت موسیقی پاپ گرایش پیدا کرد و پس از کسب تجربه‌های لازم به عنوان خواننده خود را به مخاطبان معرفی کرد. فضایی که عمدتا بر محوریت آثار شاد و ریتمیک پایه‌ریزی شد و سبک کاری او را کاملا به سمت و سوی نظام اقتصادی موسیقی ایران هدایت کرد.

«آلگرو -1393»، «دارکوب – نوازنده ترومپت»، «حاجیلیتو- 1395» آلبوم‌هایی است که امید حاجیلی در آن به صورت مستقیم حضور داشت. این در حالی است که قطعه‌هایی چون «گزینه جوان»، «گل نازم»، «دیره»، «عشق منی»، «وای وای»، «دلبرسیاه»، «ای داد»، «امروز»، «تردست»، «پریزاد»، «برزی بارون»، «ایران»، «یاریار» و تعدادی دیگر از جمله فعالیت‌هایی است که در کنار برگزاری کنسرت‌های متعدد در تهران و شهرستان‌ها در کارنامه کاری امید حاجیلی به چشم می‌آید.

کنسرت امید حاجیلی ساعت 18:30 روز پنجشنبه 24 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در قالب بخش موسیقی پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد الله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه 23 بهمن تا روز چهارشنبه 30 بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خواهد بود.

82 گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با 90 اجرا در 80 نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6679

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا