آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم موسیقی بی کلام «اندوه هزار ساله» شنیدنی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  آلبوم موسیقی بی کلام »اندوه هزار ساله» از محمد دارابی فر، توسط نشر موسیقی دی بآذر منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم موسیقی بی کلام »اندوه هزار ساله» از محمد دارابی فر، توسط نشر موسیقی دی بآذر منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«اندوه هزارساله»، سومین آلبوم مستقل محمد دارابی فر است که در قالب ۱۵ قطعه بی کلام از جمله «اندوه هزار ساله»، «خونه»، «درون ما»، «روهینگیا»، «به ابرها بگو»، «آسمان آخرین» و…ساخته و پرداخته شده است.

این آلبوم تلفیقی، حکایت روزهای تاریک و روشن مردم ایران است، نغمه های آشنایی که انگار تمامشان را در کوچه و خیابان شنیده و دیده ایم! یک آلبوم مدرن کلاسیکال و امبینت ایرانی.

حرکت تار و سه تار و سنتور در کنار سازهای دیگر مثل پیانو و ویولن به خوبی تصویری از نسل امروز به نمایش می گذارد. ملودی های غمناک و فضای وهم آلود هر قطعه گواهی ست بر آشفتگی احوالات این روزهای جامعه.

در این آلبوم نازنین طهرانی نیز به عنوان نوازنده ی ویولن حضور دارد.

شایان ذکر است که تازه ترین اثر مستقل محمد دارابی فر تحت عنوان «اندوه هزار ساله»، به تازگی منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال آن را از وبسایت های معتبر موسیقی تهیه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=66605

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا