موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

مدیران ارکسترها و هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی را بشناسید

به گزارش کامینگ سون موزیک:  در جلسه شورای مدیران دفتر شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر ارکسترها و عبدالرضا صفایی به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی معرفی شدند.

در جلسه شورای مدیران این دفتر که با حضور علیرضا قزوه و جمعی از مدیران دفتر شعر و موسیقی و سرود برگزار شد، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر شعر ارکسترها و عبدالرضا صفایی به عنوان مدیر اجرا شد. هماهنگی موسیقی و سرود معاونت صدا معرفی شدند.

در این جلسه رئیس دفتر شعر و موسیقی و سرود با تاکید بر اینکه رادیو به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین ها در حوزه پخش موسیقی است، رسانه‌های امیدواری هستند که حضور صفایی دارند که دارای تجربیات زیادی در بخش‌های مختلف رادیو است که به اتفافات مثبت در این حوزه تبدیل می‌شود. .

وی تاکید کرد: آرشیو دفتر موسیقی گنجینه عظیمی از آثار موسیقایی است که یکی از برنامه‌های این حوزه در این حوزه است که می‌توانید از امکانات این آثار و تلفیق آن با سامانه آرشیو رادیوست استفاده کنید.

شرکت و ارتباط سازنده با شرکت‌کنندگان و عوامل پخش، تسریع در فرآیند بررسی آثار، گسترش هماهنگی بین دفتر شعر و موسیقی و مدیریت با معاونت صدا و شبکه‌های رادیویی از دیگر مطالب قزوه بود که در این جلسه مطرح شد.

علیرضا قزوه همچنین با اشاره به قدمت و جایگاه ویژه فیلمبرداری سمفونیک صداوسیما، تلاش در جهت تقویت این تصویر، ویژه مطالبات عوامل و نوازندگان، نوسازی سازها و حضور قدرتمندانه‌ها در جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری را از مهمترین انتظارات خود از مدیریت جدید دانست. .

وی با اشاره به سوابق مدیریتی و آشنایی با مهیار مهرآذر با حوزه موسیقی و مرکز با هنرمندان این حوزه، اظهارنظر مستعدی کرد با حضور، شاهد تحولات مثبتی در مدیریت و اجرای ارکسترها باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=66217

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا