موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

باز هم برای اسپیلبرگ آهنگ می‌سازم

به گزارش کامینگ سون موزیک:  آهنگسازی که به عنوان یکی از اسطوره‌های هالیوود شناخته می‌شود گفته است هرگز ساخت موسیقی برای فیلم‌های اسپیلبرگ را متوقف نمی‌کند.

جان ویلیامز آهنگساز ۹۰ ساله در مراسمی که به تازگی برگزار شد تا در آن از وی و آثاری که برای اسپیلبرگ ساخته تجلیل شود، گفت حتی پس از بازنشستگی برای فیلم‌های اسپیلبرگ آهنگ می‌سازد.

این عبارت که با تعجب خود اسپیلبرگ هم روبه‌رو شد با این اظهار نظر روبه روشد که گفت: پس بهتر است زودتر کار بعدی‌ام را تعیین کنم.

ویلیامز در ادامه افزود نه گفتن به اسپیلبرگ محال است و یادآوری کرد که پدر خود اسپیلبرگ نیز در حالی که بیش از ۱۰۰ ساله بود، به کار مشغول بود.

ویلیامز تابستان خبر داده بود که «فابلمن‌ها» و «ایندیانا جونز» آخرین فیلم‌هایی خواهند بود که برایشان آهنگ می‌سازد و پس از آن بازنشسته می‌شود.

طبیعی است که سخنان جدید وی به مذاق همه دوستداران سینما خوش آمد.

«فابلمن‌ها» بیست و نهمین همکاری مشترک اسپیلبرگ و ویلیامز را رقم زد. اولین کار مشترک آنها «شوگرلند اکسپرس» به ۵ دهه پیش بازمی‌گردد. نامزدی ۵۲ اسکار برای ویلیامز یکی از آن رکوردهای بی سابقه است که رسیدن به آن سخت است. ۱۷ مورد از نامزدی وی در اسکار برای فیلم‌های اسپیلبرگ رقم خورده و ۳ جایزه از ۵ جایزه‌ای را که برده برای فیلم‌های «آرواره‌ها»، «ای.تی» و«فهرست شیندلر» کسب کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=65963

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا