موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الخروجی هنرمندان

به گزارش کامینگ سون موزیک:  وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی طی تازه ترین اظهارات خود در جمع خبرنگاران از تلاش وزارت فرهنگ برای حل مشکلات قضایی برخی از هنرمندان سخن گفت.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در حاشیه تازه‌ترین جلسه هیأت دولت به میان خبرنگاران آمد و درباره موضوعات مطرح شده روزهای اخیر پیرامون ممنوع‌الخروجی برخی هنرمندان توضیح داد: موضوع ممنوع‌الخروجی یک روند قضائی دارد که براساس پرونده قضائی شکل می‌گیرد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه خود می‌دانیم که موضوع همه هنرمندانی که دارای مشکل هستند را پیگیری کنیم.

وی در عین حال تأکید کرد: البته مشکل برخی از هنرمندان ارتباطی با کار هنری‌شان نداشته است. برخی از آن‌ها شاید در اجتماعی شرکت کرده‌اند و یا کار خلاف قانونی را مرتکب شده‌اند که دستگاه قضائی هم با آنها برخورد می‌کند.

اسماعیلی افزود: با این حال همین هنرمندان جزوی از خانواده فرهنگ و هنر هستند و تلاش می‌کنیم مشکلاتشان حل شود. کما اینکه در این زمینه کارهایی انجام دادیم که بر اساس آن مشکل تعداد زیادی از این هنرمندان با همکاری دستگاه محترم قضائی حل شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=65771

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا