موسیقیموسیقی ایران

نخستین همایش تولیدات گروه‌های موسیقی همدان برگزار می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک:  معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری نخستین همایش تولیدات گروه‌های موسیقی استان خبر داد.

هادی فیض منش اظهار کرد: این اداره کل در راستای شناسایی پرورش و تقویت استعدادهای خلاق و پاسداشت موسیقی ناب ایرانی اقدام به برگزاری این همایش کرده است.

وی با بیان اینکه این همایش بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص شرایط شرکت در همایش، اظهار کرد: آثار هنرمندان بومی با رویکرد ملی و آزادی با استفاده از اشعار مناسب، سازبندی رایج، موسیقی ایرانی محلی و مقامی و پاپ در اولویت انتخاب آثار خواهد بود. مدت زمان اجرا برای گروه نوازی حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۰ دقیقه بوده و هر خواننده باید فقط در یک گروه عضویت داشته باشد.

فیض منش تعداد نفرات هر گروه را حداقل ۵ نفر عنوان کرد و گفت: انتخاب آثار به صورت غیر حضوری بوده و آئین پایانی به صورت حضوری با اجرای گروه‌های منتخب برای عموم برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل با تاکید بر اینکه گروه‌های پذیرفته شده کمک هزینه دریافت خواهند کرد؛ گفت: علاوه بر این برای گروه‌های برگزیده رتبه‌های اول تا سوم امکان ضبط و ساخت کلیپ تصویری از آثار شأن فراهم خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۰ بهمن ماه و زمان اعلام نتایج را ۱۵ بهمن عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در مهلت مقرر، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در همدان بلوار شهید مفتح مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا ارسال کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=65659

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا