موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

۵ خواننده که با عشق نوجوانی خود ازدواج کردند

به گزارش کامینگ سون موزیک:  عشق های دوران نوجوانی گرچه شیرین اند، اما همیشه ماندگار نیستند یا به ازدواج منتهی نمی شوند. اما وقتی این اتفاق رخ می دهد، رابطه ی آن زوج بسیار ویژه به نظر می رسد، چرا که شناخت شان از یکدیگر به دوران نوجوانی بازمی گردد. بعضی از خواننده های مرد مشهور هم با همسر خود خود در دوران نوجوانی آشنا شدند.

اد شیرن

۵ خواننده که با عشق نوجوانی خود ازدواج کردند

اد شیرن زمانی که ۱۱ سال داشت با همسر آینده ی خود، چری آزبورن آشنا شد و آن ها سال ها با یکدیگر دوست معمولی بودند، با اینکه شیرن در تمام سال های دوستی شان علاقه ای پنهانی به او داشت.

و بالاخره در سال ۲۰۱۵ بود که آن ها برای اولین بار با یکدیگر به قرار عاشقانه رفتند. ۲ سال و نیم بعد، شیرن از آزبورن خواستگاری کرد و این زوج چند ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها حالا ۲ دختر دارند.

بونو

۵ خواننده که با عشق نوجوانی خود ازدواج کردند

رابطه ی عاشقانه بونو، خواننده ی گروه U2، با همکلاسی آن زمان، آلی هیوسون، از سال ۱۹۷۶ آغاز شد، زمانی که بونو ۱۶ سال داشت. او درباره ی شروع عشق شان گفته: «آن زمان نوجوان بودیم و باهم به یک دبیرستان می رفتیم.»

این زوج که ۴ فرزند دارند، امسال چهلمین سالگرد ازدواج شان را جشن گرفتند.

اسنوپ داگ

۵ خواننده که با عشق نوجوانی خود ازدواج کردند

اسنوپ داگ و همسر آینده اش، شانته برودس، رابطه عاشقانه ی خود را زمانی آغاز کردند که با یکدیگر به یک دبیرستان می رفتند. این زوج در سال ۱۹۹۷ باهم ازدواج کردند و ۳ فرزند دارند.

و گرچه اسنوپ داگ در سال ۲۰۰۴ برای طلاق اقدام کرد، اما این زوج خیلی زود همه چیز را سر و سامان دادند و به زندگی مشترک خود ادامه دادند. به نظر می رسد ازدواج آن ها با گذشت زمان مستحکم تر هم شده است. در سال ۲۰۲۱، اسنوپ داگ اعلام کرد همسرش مدیر برنامه های او شده است. او تصویری از همسرش در اینستاگرام خود منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «همسرم / مدیرم/ پشت و پناهم.»

اسنوپ داگ در مصاحبه ای همسر خود را اینگونه توصیف کرده است: «پشت و پناه من است، قلب من است و روحم. همان کسی است که بیشتر از همه دوستش دارم، همان کسی که بیشتر از همه به او اعتماد دارم.»

بون جووی

۵ خواننده که با عشق نوجوانی خود ازدواج کردند

بون و جووی و همسرش، دوروتی هرلی که با یکدیگر همشهری بودند، در دبیرستان شهرشان باهم آشنا شدند و داستان عاشقانه ی آن ها تاکنون ادامه داشته است. این زوج ۴ فرزند دارند.

بون جووی و همسرش، در اوج شهرت او در سال ۱۹۸۹ تصمیم به ازدواج گرفتند. و گرچه بون جووی طرفداران پروپاقرصی دارد اما هرلی نگرانی ای از این بابت ندارد. او در اینباره گفته: «فکر می کنم خیلی عالی است که آن ها عاشق موسیقی هستند.»

امینم

۵ خواننده که با عشق نوجوانی خود ازدواج کردند

اگر از طرفداران امینم باشید احتمالاً کیم اسکات را که سوژه ی بسیاری ناخوشایندترین آثار این رپر مثل Kim و ۹۷ Bonnie and Clyde بوده را می شناسید. آن ها وقتی باهم آشنا شدند، امینیم ۱۵ ساله و اسکات ۱۳ ساله بود. اسکات و خواهر دوقلویش، پس از فرار از خانه به دلیل آزار و اذیت های ناپدری خود، با امینم و مادرش زندگی می کردند.

امینم و اسکات در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کردند. اما طولی نکشید که با دستگیری امینم زندگی مشترک آن ها با بحران رو به رو شد. امنیم به جرم ضرب و شتم یک مرد با اسلحه دستگیر شد. بعد از این اتفاق امینم و اسکات در سال ۲۰۰۱ از یکدیگر جدا شدند.

۵ سال بعد آن ها با خبر ازدواج دوباره ی خود را دنیا را شوکه کردند. با این حال، تنها ۳ ماه بعد امینم درخواست طلاق داد. طلاق دوم آن ها در سال ۲۰۰۶ نهایی شد.

امینم در سال ۲۰۱۷ پس از انتشار قطعه ی Bad Husband (شوهر بد) از همسر سابق خود عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=65204

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا