موسیقیموسیقی ایران

سه جلد نهایی«تئوری موسیقی در مایکروفر» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  یکی از نوازندگان و مدرسان نوازندگی پیانو از انتشار سه جلد نهایی کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» خبر داد.

پیمان مدنی نوازنده پیانو گفت: سه جلد نهایی «تئوری موسیقی در مایکروفر» با ترجمه نگار پارسا از سوی انتشارات دلواژه منتشر شد که دو جلد اول آن اوایل تابستان منتشر شد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت. تمامی این پنج جلد برای کودکان است که نگار پارسا مترجم این اثر بوده و من ویراستاری آن را انجام داده‌ام. همچنین این کتاب برای کودکان و نوجوانان از سن ۴ تا ۱۵ سال مناسب است.

وی افزود: هر پنج جلد کلیاتی از مباحث تئوری موسیقی را دربرمی‌گیرد. همچنین تمرین‌های جلد اول و دوم با استیکر حل می‌شود و با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های شاد آموزش داده شده است تا برای کودکان قابل فهم‌تر باشد. این مجموعه مختص رشته و ساز خاصی نیست و مناسب برای همه رشته‌های موسیقی است.

مدنی یادآور شد: این مجموعه کار را برای اساتید راحت‌تر می‌کند و طبق یک روند آکادمیک مدرن پیش می‌رود و می‌تواند یک منبع آموزشی مناسب برای اساتید موسیقی کودک باشد.

این نوازنده در پایان گفت: خوشبختانه استقبال از ۲ جلد اول خیلی زیاد بود به نحوی که در بیشتر آموزشگاه‌های تهران و شهرهای دیگر این دو جلد تدریس می‌شود در نتیجه تصمیم گرفتیم که هر چه سریع‌تر سه جلد دیگر را منتشر کنیم تا به صورت کامل و جامع‌تر در دسترس همه قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=65199

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا