هنرمندان

جنجال‌های باران کوثری برای ویزای آمریکا

به گزارش کامینگ سون موزیک:  سلبریتی (celebrity) در لغت به معنای فردی مشهور است، اشخاصی پرطرفدار که شهرت خود را مدیون رسانه‌ها هستند و از این شهرت به دست آمده برای خود موقعیت اجتماعی و ثروت قابل توجهی رقم می‌زنند.

سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش، سیاست و امروزه دنیای مجازی همگی ابزاری هستند که می‌تواند در به شهرت رسیدن فرد کمک کند؛ اما نکته قابل توجه در مورد سلبریتی‌ها این است که هر فرد زمانی که شهرتی برای خود دست و پا کرد، باید جهت حفظ محبوبیت فقط در حوزه تخصص خود اظهار نظر کند. متأسفانه این مهم در ایران خیلی مورد توجه نیست و سلبریتی‌های ایرانی در هر موضوعی به خود جرئت دخالت می‌دهند، فارغ از اینکه آن اظهار نظر چه خساراتی برای کشور به بار خواهد آورد یا نه!

ما قصد داریم ضمن پرداختن به زندگی برخی سلبریتی‌ها در ایران، حاشیه‌های ایجادشده از سوی آن‌ها در خلال فعالیت‌های حقیقی و مجازی‌شان را بازخوانی کنیم.این پرونده به باران کوثری اختصاص دارد.

باران کوثری متولد ۲۵مهر ماه ۱۳۶۴ در تهران است. انصراف وی از رشته جامعه شناسی نشان دهنده این است که این بازیگر به داشتن مدرک دیپلم بسنده کرده است.

«بهترین بابای دنیا» ساخته داریوش فرهنگ نخستین تجربه بازیگری باران کوثری در عرصه فعالیت‌های هنری اوست که در سال ۱۳۷۰ و تنها در سن ۷سالگی به بازی در این فیلم پرداخت و پس از این تا سال‌ها در فیلم‌های مادرش «رخشان بنی‌اعتماد» حضور داشت تا به شهرت برسد.

رخشان بنی‌اعتماد مادر باران کوثری نیز از جمله فعالین دنیای سینماست که این روز‌ها به دلیل تحریک اغتشاشگران به بهانه سقوط هواپیمای اوکراینی حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

باران کوثری به همراه پگاه آهنگرانی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به دلیل فعالیت‌های سیاسی و حمایت از اغتشاشات ۸۸ و تشکیل پرونده قضایی، از سوی رسانه ملی ممنوع التصویر شدند؛ پگاه آهنگرانی نیز در سال ۹۰ بازداشت و در سال ۹۲ در دادگاه بدوی به ۱۸ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6453

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا