موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

در سوگ «نغمه‌خوان انقلاب» که نامش با «هنر جهادی» گره خورد

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضایعه درگذشت اسفندیار قره‌باغی خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب را تسلیت گفت.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضایعه درگذشت اسفندیار قره‌باغی خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب را تسلیت گفت.

وی در این پیام نوشته است:

«باسمه تعالی

خبر درگذشت خالق سرودهای حماسی و انقلابی، زنده‌یاد استاد اسفندیار قره‌باغی جامعه فرهنگی و هنری ایران اسلامی را به سوگ نشاند.

نام استاد اسفندیار قره‌باغی در نیم قرن فعالیت هنری‌اش با هنر جهادی گره خورده و ایشان آنچه در طبق اخلاص داشت را برای انقلاب گذاشت و «نغمه‌خوان انقلاب» نام گرفت.

مرحوم قره‌باغی در همسویی با خواست مردم و همگامی با آرمان‌های انقلاب به زبان هنر، آثار قابل توجه و تأثیرگذاری را خلق کرد که برخی از این آثار در ذهن و یاد اهالی عرصه هنر و پویندگان مسیر پر نور انقلاب فرهنگی ایران اسلامی ماندگار شده است.

اینجانب درگذشت هنرمند متعهد استاد قره‌باغی را به جامعه هنری، دوستداران و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن چهره ماندگار کشور، رحمت و مغرفت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسئلت می‌کنم.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=64391

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا