موسیقیموسیقی ایران

پیام‌های عجیب تتلو از داخل زندان!

به گزارش کامینگ سون موزیک:  روز گذشته در حالی پلیس ایران و پلیس ترکیه تأیید کردند که امیر تتلو، خواننده جنجالی موسیقی هیپ هاپ در ترکیه بازداشت شده است که در عین تعجب این خواننده پس از گذشت ۳۰ ساعت از زمان بازداشتش هنوز به اینترنت دسترسی دارد و در اینستاگرام فعالیت می‌کند!

به گزارش ایران‌آرت، امیر تتلو روز گذشته خودش تصاویری از نحوه دستگیر شدنش توسط پلیس ترکیه را منتشر کرد و پس از دستگیر شدن نیز پیام‌هایی را در اینستاگرام منتشر کرد و از هوادارانش کمک خواست. اما در کمال تعجب او همچنان به اینترنت دسترسی دارد.

در یکی از پیام‌هایی که تتلو منتشر کرده، خطاب به طرفدارانش نوشته است: من هنوز تو زندانم! واسه فالور و این داستان‌ها هم نیست! من طرفدار به اندازه کافی دارم و نیازی به این کارها نیست.”

تتلو در پیامی دیگر که ظهر امروز منتشر شده، نوشته: “فقط به یه جا یه شکایتی بکنید! اینجا خیلی افتضاحه!! خیلی کثیفه خیلی ! هیچی هم نداره!! من گیاهخوارم!! نه غذا خوردم از صبح نه دستشویی رفتم بس که کثیفه! ببرن یه جای تمیزتر لااقل!! ببرن زندان! اینجا بازداشتگاه طوریه، واقعا سخته!!”

او عصر امروز چهارشنبه ۹ بهمن نیز پیام‌های دیگری را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

روز گذشته، سردار احمد نوریان سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از بازداشت امیرحسین مقصودلو “تتلو” به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد.

وی گفت: به علت پرونده‌های قضایی که برای “تتلو” در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد.

به گفته سردار نوریان “تتلو” در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، “امیرحسین مقصودلو” معروف به “تتلو” مدتی قبل در یکی از کنسرت‌های خارج از ایران به حضرت فاطمه زهرا (س) بی احترامی کرده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6429

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا