موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

عکس جدید امیر تلتو به شایعه جنجالی دامن زد!

به گزارش کامینگ سون موزیک:  امیر تتلو این روزها در ترکیه تصویری از خود همراه با یک دختر جوان را منتشر کرده که باعث این شائبه شده است که قصد ازدواج با او را دارد که البته وی ساده و در مقایسه با سحر قریشی اصلا شهرت و فیس مناسب ندارد!

امیرتتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶است. امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. امیرتتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد. امیر تتلو باز هم ازدواج کرد.

عکس جدید امیر تلتو به شایعه جنجالی دامن زد!

امیر تتلو این روزها در ترکیه خیلی اوضاع و احوال خوبی ندارد و به نظر حتی تیم نزدیکان و اطرافیان امیر تتلو و از او جدا شدند و رفتند. سرآغاز این مشکلات تتلو هم از روزی شروع شد که امیر 29 مهر ماه اجازه برگزاری کنسرت در استانبول را دریافت نکرد و باوجود بلیت فروشی و تدارک بند و انجام همه امور ابتدایی کنسرتش کنسل شد و نه تنها از یک درآمد 100 میلیاردی محروم شد بلکه امیر تتلو مجبور شد به خاطر کنسلی کنسرت کلی هم ضرر و زیان بدهد.

امیر تتلو هنوز از این شوک خارج نشده بود که با یک بحران مالی دیگه روبرو شد و آن هم یوتیوب بود. امیر تتلو که تعداد سابسکرایب هایش به یک میلیون هم رسیده بود و از این طریق تا 3 میلیارد در ماه هم درآمد داشت به دلیل انتشار ویدیوهای خشن و صحبت هایی که درباره خودکشی مطرح کرده فعالیتش در یوتویب برای مدتی به حال تعلیق درآمد و این وقفه باعث شد نزدیک به 300 هزار نفر از دنبال کننده هایش کم شود و به طبع آن درآمد تتلو هم از یوتیوب کاهش پیدا کند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=63839

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا