موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

کشف و پرورش استعدادهای ارزشمند موسیقی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم

به گزارش کامینگ سون موزیک:  مدیرعامل موسسه آوای ترانه فرزانه گفت: کشف و پرورش استعدادهای ارزشمند موسیقی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و برنامه‌های مدونی را برای این مهم تدارک دیده‌ایم.

رامشاد فرزانه در بازدید معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از موسسه آوای ترانه فرزانه گفت: کار فرهنگی و هنری نیازمند ایجاد بسترهایی است که هنرمند و اصحاب فرهنگ به راحتی بتوانند آثارشان را تولید کنند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با این رویکرد، مشغول به فعالیت است که جای تقدیر دارد.
او ادامه داد: چند آلبوم موسیقی فاخر از هنرمندان بومی تولید کرده‌ایم و این کار را ادامه خواهیم داد تا هنرمند بومی با آرامش فقط به فکر خلق اثر ارزشمند باشد.
فرزانه با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با جامعه هنرمندان ارتباط مثبتی داشته باشیم و کشف استعدادهای هنری از اولویت‌های کاری‌مان است، گفت: یافتن استعدادهایی که فوق‌العاده هستند و پتانسیل‌های بالایی دارند، یکی از برنامه‌های اصلی ماست و در این زمینه تا کنون با چند هنرمند که مستعد و علاقه‌مند هستند ارتباط گرفته‌ایم و مشغول فعالیت هستیم تا این استعدادها از دست نروند.
او ادامه داد: آمادگی داریم که هرزمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجوزهای لازم جهت برگزاری کنسرت را بدهد، کنسرت برگزار کنیم و بتوانیم در شاد کردن دل مردم نقش داشته باشیم.
فرزانه با اشاره به فعالیت موسسه آوای ترانه فرزانه در مناطق محروم و کم‌برخوردارتر استان گفت: با انجمن‌های موسیقی و ادارات ارشاد در شهرستان‌های جنوبی، شرقی و به صورت کلی محروم استان ارتباط برقرار کرده‌ایم و اعلام کرده‌ایم با این بزرگواران هم در زمینه آموزش افراد علاقه‌مند و هم رشد و پرورش استعدادها کار خواهیم کرد.
او اضافه کرد: مانند بازویی قوی در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود و سیاست واگذاری فعالیت به مردم را که در این دوره به آن توجه ویژه‌ای شده، ستایش می‌کنیم.
مدیرعامل موسسه آوای ترانه فرزانه ضمن تشکر از حضور سعید نجفی‌زاده بابت حضورش در آن موسسه این اقدام وی را امیدآفرین خواند و گفت: تعامل مثبت مدیران فرهنگی استان با موسسه را به فال نیک می‌گیریم و خواستار تدوام چنین تعاملاتی هستیم.
او در پایان گفت: موسسه آوای ترانه فرزانه برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری که اداره کل ارشاد استان اعلام کند، آمادگی دارد و تمام توان خود را برای اجرایِ عالی آن به کار خواهیم بست.
برپایه این گزارش؛ دکتر رامشاد فرزانه تهیه‌کنندگی کنسرت‌های مطرح خواننده‌های ملی و بین‌المللی و همچنین کشف استعدادهای درجه یک موسیقی و تولید آلبوم‌های ماندگار را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=63636

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا