بیوگرافیتولدموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

متولدین 16 نوامبر سینما ، تئاتر و موسیقی؛ لیسا بونت

به گزارش کامینگ سون موزیک: لیزا بونت (انگلیسی: Lisa Bonet؛ ۱۶ نوامبر ۱۹۶۷) بازیگر و هنرپیشه آمریکایی است که به بیشتر خاطر بازی در نقش دنیس هاکستبل در برنامه The Cosby Show شناخته شده‌است.

اوایل زندگی

لیسا بنت در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا متولد شد، او فرزند آرلن، معلم موسیقی یهودی سفید و آلن بونت، خواننده اپرا آفریقایی-آمریکایی از تگزاس است. بونت در دبیرستان بیرمنگام در ون نایز، لس‌آنجلس شرکت کرد. وی در استودیوی بازیگری سلولیوئید در نورث هالیوود، شرکت کرد.

بونت پس از حضور در مسابقات زیبایی و حضور در فیلم‌ها به عنوان بازیگر مهمان، در مجموعه تلویزیونی The Cosby Show، در نقش دنیس هاکستبل حاضر شد، دومین فرزند بزرگ یک خانواده که بیل کازبی و فیلیسیا رشاد نقش والدین او را ایفا می‌کردند.

در اواخر حضورش در این برنامه در یک سریال تلویزیونی دیگر به نام ” A Different World” نیز مشارکت کرد.

اودر ۱۶ نوامبر ۱۹۸۷ با ستاره موسیقی معروف «لنی کراویتز» ازدواج کرده و با هم یک دختر بازیگر به نام «زوئی کراوتیز» دارند، وی در سال ۱۹۹۳ از کراویتز جدا شد.

در سال ۱۹۹۵، بونت نام خود را به‌طور قانونی به لیلاکوی مون تغییر داد، اگرچه هنوز از نام لیسا بونت به عنوان حرفه ای استفاده می‌کند.

در سال ۲۰۰۵، بونت رابطه ای با بازیگر آمریکایی، جیسون موموا آغاز کرد. آن دو در ۱۵ نوامبر ۲۰۰۷ ازدواج کردند ولی ازدواج آنها در اکتبر ۲۰۱۷ رسمیت یافت. بونت و موموآ، دو فرزند دارند: یک دختر متولد ژوئیه ۲۰۰۷،و یک پسر متولد دسامبر ۲۰۰۸ می‌باشد. در 13ژانویه 2022 بعد از 16 سال زندگی مشترک اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند.

لیسا بونت
نام در زمان تولد لیسا میشل بونت
زادهٔ ۱۶ نوامبر ۱۹۶۷ ‏(۵۴ سال)
ملیت آمریکایی
سال‌های فعالیت ۱۹۸۳–اکنون
همسر(ها) لنی کراویتز (۱۹۸۷–۱۹۹۳)
جیسون موموآ
(ا. ۲۰۱۷–۲۰۲۲)
فرزندان زوئی کراویتز و دو فرزند دیگر

فیلم‌ها

  • دشمن کشور
  • وفاداری بزرگ
  • قلب فرشته
  • جاده سرخ
  • سرقت بانک
  • جاده به پالوما
  • ری داناوان (بازیگر دوره ای در فصل ۴)

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=63408

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا