موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تلاش برای بازگشت خواننده جنجالی خارج‌نشین

به گزارش کامینگ سون موزیک:  حامد زمانی سال هشتاد و هشت با آهنگ «دیروز، امروز، فردا» شناخته شد و با تولید حدود ۸۰ قطعه ارزشی، به مهم‌ترین خواننده انقلاب در دهه ۹۰ تبدیل شد.
حامد زمانی خواننده متفاوتی است، او در میانه دریای شور ابتذال دوران، پازل گفتمانیِ خود را شورش علیه سه گانهٔ طاغوت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زمانه می‌داند. از این رو در میان خیل گسترده موسیقی مبتذل که دنیا را گرفته است، همواره تلاش کرده است تا با تاکید بر مضامین ارزشی،‌ روح انقلاب اسلامی را با کمک هنر در فضای جامعه ترویج کند.

حامد زمانی سال هشتاد و هشت با آهنگ «دیروز، امروز، فردا» شناخته شد و با تولید حدود ۸۰ قطعه ارزشی، به مهم‌ترین خواننده انقلاب در دهه ۹۰ تبدیل شد

مخاطبان با ادارک دقیق زمانه، به درستی دریافته‌اند که امروز بیشتر از هر زمان دیگری جامعه به صداهای متفاوت، متعهد و تاثیرگذاری چون صدای حامد زمانی نیاز دارد. صدایی که بتواند ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی را به زبان موسیقی و هنر بازتاب دهد. صدایی که در این جنگ ترکیبی دشمن، بتواند صدای بی صداها باشد.

اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ درباره امام حسین (ع) ساخته شد. فعالیت حامد زمانی در زمینه موسیقی طی سال های بعد با تولید تک‌آهنگ‌های مختلف ادامه یافت تا اینکه در سال ۱۳۸۸ با ساخت تیتراژ برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» رسما به عنوان چهره ای جدید در هنر موسیقی شناخته شد.

ساختن قطعاتی چون تحریم، آرمیتا، ماه عسل، پرواز و … قدم‌های بعدی خواننده جوان در تولید آثار ارزشی به حساب می‌آیند، قطعاتی که زمزمه هر کدام در زمان خود دلخوشی کسانی بود که صدای اعتقادشان از هیچ بلندگویی شنیده نمی‌شد، همین است که حامد زمانی خود را صدای بی صداها معرفی میکند.

در 13 آبان 1392 ترانه‌ای از حامد زمانی به نام مرگ بر آمریکا در برابر سفارت سابق آمریکا در ایران رونمایی شد. این ترانه با شعر «محمد مهدی سیار» و همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده بود.فارس

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=63197

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا