موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تماشاگران غش کردند، کنسرت گروه کره‌ای لغو شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  کنسرت گروه کُره‌ای «ان‌سی‌تی ۱۲۷» به دلیل از هوش رفتن ۳۰ نفر از تماشاگران در پی ازدحام جمعیت متوقف شد.

پلیس اعلام کرد، گروه کُره‌ای «ان‌سی‌تی ۱۲۷» ناچار شدند، نخستین کنسرتشان در اندونزی را پس از غش کردن ۳۰ نفر از تماشاگران در جمعیت به پایان برسانند.

اندونزی هنوز در شوک مرگ بیش از ۱۳۰ نفر از جمله بیش از ۴۰ کودک در جریان هجوم جمعیت در استادیوم است. این حادثه که ماه گذشته اتفاق افتاد یکی از مرگبارترین فجایع تاریخچه فوتبال محسوب می‌شود.

به گفته سخنگوی پلیس، حدود دو ساعت از این کنسرت گذشته بود که تماشاگران به جلو هجوم بردند تا به سکوی اجرا نزدیک شوند. به این دلیل ۳۰ نفر از حال رفتند و برای جلوگیری از وقوع حوادث دیگر تصمیم گرفته شد، در ساعت ۹:۲۰ شب به کنسرت خاتمه داده شود.

پلیس اجازه داد، این گروه کٌره‌ای در روز شنبه، برای دومین‌بار در اندونزی اجرا داشته باشد، اما مقررات سختگیرانه‌تری برای جدا کردن و ایجاد فاصله بین تماشاگران و خوانندگان وضع کرد.

هفته گذشته نیز پلیس سومین روز از یک جشنواره موسیقی در این کشور را به دلیل از حال رفتن حدود ۳۰ نفر در ازدحام جمعیت لغو کرد. در همان روز بود که بیش از ۱۵۰ نفر در جریان مهمانی هالووین و به علت ازدحام جمعیت در سئول کشته شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=63117

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا