کنسرتموسیقیموسیقی ایران

ناآرامی‌های اخیر یکی از دلایل رکود موسیقی است

به گزارش کامینگ سون موزیک: محمدحسین توتونچیان که تیرماه امسال کنسرت نمایش «سی صد» را با طرحی از سهراب پورناظری روی صحنه برد، درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: قرار بود این اثر را به مناسبت تولد کوروش روی صحنه ببریم که میسر نشد.

 کنسرت نمایش «سی صد» یکی از اجراهای پرمخاطب اخیر بود که اوائل تابستان امسال در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه رفت اما اجراهای آن تمدید نشد. محمدحسین توتونچیان (تهیه‌کننده اثر) با تاکید بر اینکه موسیقی بار دیگر دوران رکود را تجربه می‌کند، گفت: قرار بود پس از پایان اجراهای کنسرت نمایش «سی صد» در کاخ سعدآباد و اتمام ماه‌های محرم و صفر، اجراهای ما ادامه داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

او افزود: طبق برنامه ریزی‌هایی که داشتیم می‌خواستیم کنسرت نمایش «سیصد» را مهرماه امسال در شهر اصفهان روی صحنه ببریم، از طرفی قرار بود در هفته اول آبان ماه که با تولد کوروش مصادف است، «سیصد» را در تخت جمشید هم اجرا کنیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. اتفاق دیگری که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم این بود که اثر را همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال در جزیره کیش اجرا کنیم که متاسفانه هیچ کدام از این اتفاق‌ها مسیر نشد.

توتونچیان در پایان بر اینکه رفع ناآرامی‌ها و مساعد شدن شرایط صبوری می‌طلبد، تاکید کرد. ناآرامی‌های اخیر اوضاع بلاتکلیفی را برای موسیقی رقم زده است. ما باید صبور باشیم.

گفتنی است کنسرت نمایش «سی‌صد» به نویسندگی محمد رحمانیان، طراحی سهراب پورناظری، کارگردانی امیر جدیدی و آهنگسازی تهمورس پورناظری اثر پرهزینه‌ای بود که بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، دلنیا آرام، امیر جدیدی، رضا کیانیان و علی نصیریان در آن ایفای نقش می‌کردند و رضا بهرام هم به عنوان خواننده در این اثر حضور داشت. این اثر تیرماه امسال روی صحنه رفت و با توجه به استقبال چهارهزارنفر در هر شب انتظار تمدید شدنش می‌رفت که رخ نداد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=62715

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا