هنرمندان

صحبت های داوود گنجه‌ای در باره علت انتقال شجریان به بیمارستان

به گزارش کامینگ سون موزیکداوود گنجه‌ای (نوازنده و عضو شورای عالی خانه موسیقی ایران) پس از عیادت محمدرضا شجریان درباره دلایل انتقال ایشان به بیمارستان «جم» گفت: علت انتقال آقای شجریان به بیمارستان «جم» این بوده که کادر پزشکی این بیمارستان از دوستان آقای شجریان هستند و از این لحاظ هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

در پی وخامت حال محمدرضا شجریان و بستری شدن‌اش در بیمارستان «جم» برای طی کردن پروسه درمان و مراقبت، داوود گنجه‌ای (عضو شورای عالی موسیقی خانه موسیقی) به نمایندگی از خانه موسیقی ایران از وی دیدن کرد.

داوود گنجه‌ای درباره وضعیت فعلی محمدرضا شجریان به ایلنا گفت: آقای شجریان رفیق شصت ساله من است و زمانی ریاست شورای عالی موسیقی را برعهده داشته و حال نیز وظیفه خود دانسته‌ام که از ایشان دیدار کنم.

گنجه‌ای درباره دلایل مراجعه محمدرضا شجریان به بیمارستان، گفت: ایشان برای چکاب به بیمارستان انتقال داده شده و من نیز پس از عیادت او، با پزشکان معالجش درباره وضعیت فعلی‌اش گفتگو کردم.

عضو شورای عالی خانه موسیقی با اشاره به اینکه استاد شجریان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است، گفت: روز گذشته ریه آقای شجریان مشکل پیدا کرد که با تلاش پزشکان وضعیت‌شان رو به بهبود است و انشالله فردا مرخص خواهند شد.

گنجه‌ای درباره دلایل انتقال محمدرضا شجریان به بیمارستان «جم» گفت: علت انتقال ایشان به بیمارستان «جم» این بوده که کادر پزشکی بیمارستان، از دوستان آقای شجریان هستند و از این لحاظ هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. اتفاقا آقای عباسی که پزشک کنونی آقای شجریان است، از رفقای سی ساله ایشان بوده و از جزییات بیماری‌شان مطلع است.

گفتنی است داوود گنجه‌ای ساعاتی پیش به نمایندگی از خانه موسیقی و اعضای این نهاد به ملاقات محمدرضا شجریان رفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6265

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا