بیوگرافیتولدموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

متولدین ۳ اکتبر سینما ، تئاتر و موسیقی؛ میکله مورونه

به گزارش کامینگ سون موزیک:  میکِله مورونه (ایتالیایی: Michele Morrone؛ ‏ تلفظ ایتالیایی: [miˈkɛːle morˈroːne]؛ زاده ۳ اکتبر ۱۹۹۰ در ملنیانو) بازیگر ، مدل و خواننده ایتالیایی است که در فیلم‌های ایتالیایی و لهستانی بازی کرده‌است. مطرح‌ترین بازی وی نقش ماسیمو در درام شهوانی ۳۶۵ روز در سال ۲۰۲۰ است.

زندگی شخصی

مورونه در ۳ اکتبر ۱۹۹۰ در ملنیانو ایتالیا زاده شد. او در رشته تئاتر در «تئاترو فراسکینی» دانش‌آموخته‌است. میکله مورونه سه خواهر بزرگتر به نام های آنجلا، مارگاریتا و استفانیا دارد. پدرش کارگر ساختمانی بود و هنگامی که میکله ۱۲ ساله بود درگذشت.

مورونه در سال ۲۰۱۴ با «روبا سعاده»، طراح مد لبنانی، ازدواج کرد. وی دو پسر به نام‌های مارکوس و براندو دارد. میکله و روبا در سال ۲۰۱۸ طلاق گرفتند.

پس از طلاق، مورونه دچار مشکلات افسردگی شد. وی نوشت: “یک سال و نیم پیش من قصد داشتم همه چیز را ترک کنم، دیگر نمی‌خواستم بازی کنم. من بعد از طلاق گرفتن از همسرم در وضعیت شدید افسردگی قرار گرفتم. من به عنوان یک باغبان در یک روستای دورافتاده با ۱۰۰۰ نفر کار پیدا کردم زیرا پول بیشتری در جیب خود نداشتم. ” وی افزود: اما زندگی عجیب است. وقتی شما سرخورده اید سرنوشت، قطار مناسب را در پیش روی شما قرار می‌دهد و اگر قوی باشید می‌توانید سوارش شوید. همیشه به خودت باور داشته باش. . . همیشه. ”

میکله مورونه
نام در زمان تولد میکله مورونه
زادهٔ ۳ اکتبر ۱۹۹۰ ‏(۳۱ سال)
رجو کالابریا، ایتالیا
محل تحصیل تئاترو فراسکینی
پیشه بازیگر، مدل ، خواننده
سال‌های فعالیت ۲۰۱۲ تا کنون
کارهای برجسته ۳۶۵ روز، مدیچی
همسر(ها) روبا سعاده (ا. ۲۰۱۴–۲۰۱۸)
فرزندان ۲

هنرپیشگی

او کار خود را با نقش‌های کوچک و پس از کسب تجربه در این زمینه، بازی در نقش‌های اصلی را در تئاتر آغاز کرد. بازی او در “Il tempo di una sigaretta” در یک شو به نام “Che Dio ci aiuti” به نمایش درآمد. در سال ۲۰۱۲، این بازیگر برای نقش اصلی در ‘E la vita ‘ گزینش شد. برخی از پروژه‌های وی شامل Sirene , El juicio (Il processo) , Come in Delfino , Renata Fonts , Squad 6، Medici, The Proces, Milly Carlucci و موارد دیگر است. در سال ۲۰۱۹، میکه‌له مورونه این بخت را پیدا کرد که نقش اصلی لوئیجی را در ‘Bar Joseph’ بازی کند.

۳۶۵ روز

در سال ۲۰۲۰ میکه‌له مورونه پس از بازی در نقش اصلی «ماسیمو توریچلی» در ۳۶۵ روز به آوازهٔ جهانی دست یافت. این فیلم که در لهستان در ۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران شده بود، در شبکه پخش خانگی نتفلیکس پخش شد. شتاب جهانی شدن آن، به ویژه برای صحنه‌های شهوانی است که شبیه به مضامین فیلم ۲۰۱۵ پنجاه سایهٔ گری بود.

تا ۲۹ نوامبر سال ۲۰۲۰، میکه‌له مورونه به بیش از ۱۱ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام خود رسیده‌است.

حرفه خوانندگی

میکه‌له مورونه یک گیتاریست حرفه ای و خواننده است. یکی از مشهورترین آهنگهای وی “Feel It” است که در ۳۶۵ روز به نمایش درآمد. او آلبومی با نام Dark Room منتشر کرده‌است. ترانه‌های وی از این آلبوم عبارتند از: “سخت برای من”، “تماشا کن می‌سوزم”، “این کار را اینگونه انجام بده”، “باران در قلب” و موارد دیگر است.

میکه‌له بیش از ۱۶۹٬۰۰۰ مشترک و ۳۵ میلیون بازدید کلی در کانال خود داشته‌است (از تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۰). وی در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ به یوتیوب پیوست. بیشترین بازدید از ویدیوی کانال وی، موزیک ویدیوی “Feel It” است که ۱۴ میلیون بازدید بدست آورده‌است.

فیلم‌شناسی

فیلم

سال عنوان نقش توضیحات
۲۰۱۷ Who’s the Beast Peter فیلم کوتاه
۲۰۱۸ L’ultimo giorno del toro ن/م
۲۰۱۹ Bar Joseph Luigi
۲۰۲۰ ۳۶۵ روز Don Massimo Torricelli
۲۰۲۰ Duetto Marcello Bianchini در مرحله پس از تولید

مجموعه تلویزیونی

سال عنوان نقش توضیحات
۲۰۱۵ Provaci ancora prof! Bruno Sacchi Episode: “Passioni sprecate”
۲۰۱۷ Sirene Ares aka Gegè Miniseries
۲۰۱۸ Renata Fonte Marcello My Television film
۲۰۱۹ مدیچی (مجموعه تلویزیونی) Ship Captain دو قسمت
۲۰۱۹ محاکمه Claudio Cavalleri ۸ قسمت

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=62251

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا