موسیقیموسیقی ایران

آهنگساز «محمدرسول‌الله» مجیدی برای «گاندی» موسیقی می‌سازد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  ای آر رحمان آهنگساز برنده اسکار بفتا و گرمی(آهنگساز میلیونر زاغه‌نشین) که موسیقی فیلم «محمد رسول‌الله» مجید مجیدی را ساخته، حالا برای پروژه‌ای با عنوان «گاندی» آهنگسازی می‌کند.
ای آر رحمان آهنگساز برنده اسکار بفتا و گرمی(آهنگساز میلیونر زاغه‌نشین) که موسیقی فیلم «محمد رسول‌الله» مجید مجیدی را ساخته، حالا برای پروژه‌ای با عنوان «گاندی» آهنگسازی می‌کند.

ویجی ستوپاتی (ویکرام)، آدیتی رائو هیداری (هی سینامیکا)، آرویند سوامی (تالایوی) و سیذارت جاداو (تماشا زنده) در فیلم «گفت‌وگوهای گاندی» بازی خواهند کرد.

در حالی که جزئیات داستان در دست نیست، اما فیلم به عنوان یک کمدی سیاه توصیف شده است. تیزر این فیلم در ۲ اکتبر ۲۰۲۲، سالگرد تولد مهاتما گاندی منتشر شد.

این فیلم بدون دیالوگ خواهد بود و تنها زبان شنیداری موسیقی از آهنگساز هندی برنده جایزه اسکار، بفتا و گرمی ای آر رحمان (آهنگساز میلیونر زاغه نشین) است. کارگردانی آن بر عهده کیشور پی بلکار («هاجری») خواهد بود.

کیشور پی بلکار کارگردان گفت: فیلم صامت یک حقه سینمایی نیست. نوعی داستان سرایی است. انتقال احساسات بدون دیالوگ است و جالب و چالش برانگیز است.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=62172

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا