موسیقیموسیقی ایران

محمد معتمدی برای «قفس» می خواند

به گزارش کامینگ سون موزیک:  ایرنا نوشت: محمد معتمدی در نمایش «قفس» به نویسندگی و کارگردان محمد حاتمی، قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «برای نمایش «قفس» برای اولین بار روی یکی از قطعات خودم ملودی خواننده را با سوت اجرا کرده‌ام. اثر «دستم را بگیر» به آهنگسازی مسعود سخاوت دوست عزیزم. این نمایش از چهارشنبه آغاز خواهد شد.»

«نمایش قفس» به نویسندگی و کارگردان محمد حاتمی از امروز-چهارشنبه (۱۶ شهریور) تا ۱۴ مهر ساعت ۲۰ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

شهره سلطانی، شهروز دل‌افکار، سام قریبیان، الهه شه‌پرست، یزدان فتوحی، احسان عباسی و محمد حاتمی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. همچنین موسیقی این نمایش با اجرای قطعاتی با صدای محمد معتمدی ضبط شده است.

محمد معتمدی در «قفس» می‌خواند

نمایش «قفس» درباره یک زن نویسنده است که مشغول نوشتن رمانی است و با شخصیت‌های داستانش مشکلاتی پیدا می‌کند.

مرتضی شریف پناهی طراح صحنه، هلیا شکری طراح لباس، هانیه الوند طراح گریم، هاشم شریف‌زاده طراح تیزر و موشن‌گرافی، ساخت موسیقی متن در تیزر و اجرا، نیما قپانوری طراح پوستر، بروشور و جلوه‌های دیداری، هانیه روحانی و الناز تهامی گروه کارگردانی و مرتضی برزگرزادگان دستیار و برنامه‌ریز از دیگر عوامل این اجرا هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=61661

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا