موسیقیموسیقی ایران

انتشار دو آلبوم موسیقی جدید در دو ژانر مختلف موسیقایی

به گزارش کامینگ سون موزیک: «تُرنگ» با هنرمندی مسعود حاجی‌حسن و امیرحسین ذولمجد و «کلارینت من» به نوازندگی میلاد ملک عنوان دو اثر موسیقایی جدید تازه هستند که طی روزهای اخیر در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند.

  آلبوم‌های «ترنگ» با هنرمندی مسعود حاجی‌حسن نوازنده تار و سه‌تار و امیرحسین ذوالمجد نوازنده تمبک در ژانر موسیقی ایرانی و «کلارینت من» به نوازندگی میلاد ملک در ژانر موسیقی تلفیقی آثاری هستند که به تازگی در دسترس شنوندگان موسیقی قرار گرفته‌اند.

آلبوم «ترنگ» به نوازندگی تار مسعود حاجی حسن و نوازندگی تمبک امیرحسین ذوالمجد یکی از آلبوم‌های تازه منتشرشده در ژانر موسیقی ایرانی است که طی روزهای اخیر در قالب یک اثر بی‌کلام پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«ضربی راجله»، «فانوش شب»، «حزین»، «ضربی حزین»، «گذر»، «عشاق»، «پنجه کردی»، «شاه ختایی»، «سوز و گداز»، «خاتمه»، «بیات اصفهان»، «پیش درآمد»، «تاروپود»، «مقدمه»، «چهار مضراب»، «مقدمه»، «شوریده»، «درآمد»، «جامه دران»، «ضربی جامه‌دران»، «جامه‌دران»، «بیات راجله»، «رود»، «کرشمه راجله» قطعاتی هستند که در این آلبوم بی‌کلام گنجانده شده‌اند.

انتشار دو آلبوم موسیقی جدید در دو ژانر مختلف موسیقایی

مسعود حاجی حسن از نوازندگان موسیقی ایرانی در حوزه تارنوازی و سه تارنوازی است که پیش از این آلبوم «آوای مه» را با محوریت ساز رباب را در دو مایه دشتی و نوا منتشر کرده بود. در این آلبوم کاوه سروریان، امیرحسین ذوالمجد و هومن توتونچیان با سازهای نی، تنبک و دف مسعود حاجی حسن را همراهی می‌کردند.

«کلارینت من» تجربه تازه یک نوازنده سازهای بادی

آلبوم «کلارینت من» هم یکی دیگر از آثار تازه منتشر شده در بازار موسیقی است که طی روزهای اخیر با نوازندگی کلارینت میلاد ملک در قالب یک اثر بی کلام در دسترش شنوندگان قرار گرفته است.

«کلارینت من»، «رقص مار»، «آه استانبول»، «اشک لیلا»، «خرم»، «برگرد»، «تنها»، «گمشده»، «بوفالو»، «سودا»، باغ مخفی» قطعاتی هستند که در این آلبوم با همراهی تعدادی از نوازندگان ایرانی و خارجی منتشر شده‌اند.

انتشار دو آلبوم موسیقی جدید در دو ژانر مختلف موسیقایی

فراز فراهانی، ملیکا فتوحی، آرش شکری زاده، امین فرامرزی، سهراب بنیادی، احسان جعفری از جمله هنرمندانی بودند که در این آلبوم میلاد ملک را همراهی می‌کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=61373

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا