کنسرت تهران

کنسرت گروه موسیقی ارف در تالار وحدت

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت گروه موسیقی ارف به سرپرستی مسعود نظر به زودی در تالار وحدت برگزار می شود.

مسعود نظر سرپرست گروه موسیقی کودکان ارف گفت: در تدارک و برنامه ریزی برگزاری کنسرت گروه موسیقی کودکان ارف هستیم تا به زودی در تالار وحدت به صحنه روند.

سرپرست گروه موسیقی کودکان ارف افزود: این کنسرت شامل سه بخش کودک، نوجوان و تمامی سنین می شود و نکته قابل توجه این است که همه سنین می توانند در این کنسرت حضور داشته باشند.

نظر با اشاره به اینکه تنظیم و آهنگسازی تمامی قطعات به عهده خودش بوده است، تاکید کرد: به احتمال زیاد در این کنسرت گروه کر هم به اجرای برنامه می پردازند که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم. همچنین در این کنسرت تمامی قطعات جدید هستند.

وی در پایان گفت: متاسفانه به موسیقی کودک کمتر توجه می شود در حالی که کسانی که می خواهند موسیقی درس بدهند باید از یک متد و روش مدون تبعیت کنند. همچنین خانواده ها باید در نظر داشته باشند که کودکان خود را در هر آموزشگاهی ثبت نام نکنند زیرا بسیاری از آموزشگاه ها مجوز ندارند.

«مسعود نظر» متولد سال ۱۳۴۶ در تهران و هنرآموخته کانون پرورش فکری، هنرستان موسیقی و دوره های موسیقی و رهبری ارکستر در کشورهای سوییس و ایتالیا است.

وی از سال ۱۳۶۵ ویولنسل، پیانو و ارف کودکان را تدریس کرده است و صاحب دانش و تجربه آهنگسازی و آموزش موسیقی کودک و نوجوان است. وی از همان سال فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده و تاکنون چندین کتاب آموزشی، تالیف و تعدادی ترانه و آهنگ برای کودکان و نوجوانان ساخته و یک آموزشگاه موسیقی تاسیس کرده است.

کتاب های «بادبادک: ترانه های آسان برای کودکان و نوجوانان»، «آموزش مقدماتیی فلوت ریکوردر (دوره سه جلدی)» و «ویولنسل کوچولو» از آثار مسعود نظر است.

غزاله سعادتی

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6123

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا