موسیقیموسیقی ایران

صدایتان را بلند کنید و از تعطیلی کارخانه‌های اسلحه‌سازی بگویید

به گزارش کامینگ سون موزیک:  یک خواننده آمریکاییِ یهودی‌تبار، با انتشار آهنگی، خواستار تعطیلی کارخانه‌های اسحله‌سازی «البیت» متعلق به رژیم صهیونیستی شد.

 دیوید روویکس، خواننده آمریکایی، آهنگی با عنوان «کارخانه‌های البیت را نابود کنید» منتشر کرده و با این قطعه خواستار تعطیلی کارخانه‌های اسلحه سازی البیت شده است؛ کارخانه‌هایی که رژیم صهیونیستی با تکیه بر سلاحی که در آن‌ها تولید می‌شود، به تجاوز خود به فلسطین ادامه می‌دهد.

این خواننده در ویدیویی که در توییتر از خود منتشر کرده، لباس جنبش «اقدام در حمایت فلسطین» را بر تن دارد؛ جنبشی بریتانیایی که در ماه‌های اخیر در جهت حمایت از فلسطین، خواستار توقف کمک به کارخانه‌های ساخت سلاح و مهمات البیت در شهرهای مختلف بریتانیا شده است.

روویکس دراین آهنگ از مخاطبانش می‌خواهد تا صدای خود را بلند کنند و از تعطیلی کارخانه‌های اسلحه‌سازی رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

دیوید روویکس خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. روویکس خود یهودی است اما تاکنون چند آهنگ ضدصهیونیستی در حمایت از فلسطین اشغالی منتشر کرده است. این خواننده قتل عام فلسطینیان در انتفاضه دوم در سال ۲۰۰۰ و نیز رویکرد دوگانه سیاست بین‌المللی در مقابل پناهندگان فلسطینی را مورد انتقاد قرار داده است.

موسیقی او سیاسی و بشردوستانه است. روویکس به موضوعاتی از جمله جنگ ۲۰۰۳عراق نیز پرداخته و عملکرد جرج بوش دوم و نیز حزب جمهوری خواه و دموکراتیک آمریکا را مورد انتقاد قرار داده است.

روویکس مغضوب رسانه‌های آمریکایی است و بارها مورد حمله آن ها قرار گرفته است. این خواننده نمی‌تواند آثارش را به راحتی در همه رسانه‌ها و شبکه‌ها منتشر کند از این رو او طرفداران زیادی درآمریکا ندارد و نتوانسته زیاد شناخته شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=60965

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا