کنسرت تهران

رضا صادقی در سالن وزارت کشور به روی صحنه رفت

به گزارش کامینگ سون موزیک: رضا صادقی یکی از خوانندگان محبوب و قدیمی کشورمان چهارشنبه شب، دوم بهمن ماه۹۸ در سالن وزارت کشور به روی صحنه رفت.

چیزی که اول از همه در این کنسرت توجه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کرد، شوق فراوان طرفداران رضا صادقی بود و از هر سوی سالن فریاد های «عمو رضا دوستت داریم»به گوش می‌رسید.

پس از گذشت ۳۰دقیقه و در ساعت ۱۹:۳۰،رضا صادقی در حالی که قطعه‌ای در وصف «سردار» را می‌خواند به روی صحنه آمد و کنسرت رنگ بوی دیگری به خود گرفت. او پس از اتمام قطعه و احوال پرسی و گپ گفت با طرفدارانش، قطعه «من و یادت» را اجرا کرد. سپس به ترتیب قطعات «هنوزم عاشقتم»و«عشق من تویی»را خواند. پس از آن نوبت رسید به معرفی مهمانان ویژه کنسرت از جمله «جوانه دلشاد» یکی از بازیگران تئاتر و سینمای کشور.

جو صمیمانه‌ای بین رضا صادقی و طرفدارانش در سالن برقرار بود و همین جو شور نشاط در سالن را به حد نصاب رسانده بود. چند دقیقه بعد یکی از اعضای گروه، شروع به نواختن قطعه‌ای با گیتار الکتریک کرد پس از آن قطعات «بغض و باروت»،«گمونم»،«شونه به شونه»،«هست یا نیست»و«نفس» اجرا شدند.

رضا صادقی قطعه در ادامه «زندگی کن»را به تمام دختران ایران تقدیم کرد و از مشکلاتشان سخن گفت. سپس شروع به خواندن قطعات «طهرون»،«یعنی درد»و قطعه پرطرفدار و قدیمی خود با نام «مشکی رنگ عشقه» کرد و در وصف این موزیک گفت:«این آهنگ یک امضای ۲۰ساله است». از جمله قطعاتی که در انتهای کنسرت اجرا شدند عبارت اند از:«همه اون روزا»،«شهر آشوب»و«میخوامت».

لازم به یادآوری است که این کنسرت قرار بود در تاریخ ۱۳دی ماه اجرا شود ولی به دلیل مصادف شدن با عزای عمومی لغو گردید و پس از چند بار تغییر تاریخ، بالاخره شب گذشته برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6088

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا