کنسرتموسیقیموسیقی ایران

اجرای رایگان کنسرت‌نمایش «سی‌صد» برای کادر درمان

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت‌نمایش «سی‌صد» بیست و چهارمین اجرای خود را به طور کامل به اعضای کادر درمان که از آغاز همه‌گیری کرونا، مبارزان نستوه با این بیماری بوده‌اند، اختصاص خواهد داد.

۳ هزار و هشتصد نفر از اعضای جامعه‌ پزشکان و پرستاران (برابر با ظرفیت کامل محل اجرای کنسرت کاخ سعدآباد) یکشنبه(دوم مرداد) میهمان کنسرت-نمایش سی‌صد خواهند بود تا از ایران بشنوند و بخشی از تاریخ پررنج اما با شکوه این سرزمین را مشاهده کنند.

اجرای رایگان کنسرت نمایش سی‌صد، ادای دین به آن دسته از هم‌میهنان است که با کم‌ترین امکانات و تنها با گرو گذاشتن جان خویش، به مقابله با ویروس کرونا پرداخته‌اند، اجرای ویژه سی‌صد با همکاری مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام خواهد شد.

در کنسرت نمایش سی‌صد کاری از سهراب پورناظری که با کارگردانی امیر جدیدی و موسیقی تهمورث پورناظری در این شب‌ها بر روی صحنه می‌رود، رضا بهرام به عنوان خواننده و بازیگرانی همچون جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، دلنیا آرام و … با تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان حضور دارند و از ۳۱ خرداد تا امروز، بیش از ۹۰هزار مخاطب از این اثر دیدن کردند.

کنسرت – نمایش سی‌صد بر اساس نوشته‌ای‌ از ری بردبری طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=60329

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا