کنسرتموسیقیموسیقی ایران

کنسرت گروه موسیقی بوشهری پس از دو سال

به گزارش کامینگ سون موزیک: پس از دو سال، سرانجام مجوز کنسرت گروه موسیقی «لیان» صادر شد تا این گروه بار دیگر در تهران روی صحنه برود.

گروه پرطرفدار موسیقی بوشهر «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان در تاریخ ۴ ، ۵ و ۶ مرداد در سالن فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد پرداخت و در این کنسرت قرار است تاثیرات موسیقی آفریقا بر موسیقی بوشهر و جنوب ایران واکاوی شود.

استقبال از این کنسرت در ساعات ابتدایی بلیت فروشی برنامه جالب توجه بود و تمام بلیت های کنسرت لیان در ۲ ساعت ابتدایی شروع بلیت فروشی به اتمام رسید تا هیجان پایتخت نشینان برای حضور در کنسرت لیان پس از دو سال بیشتر به چشم بیاید.

این کنسرت در حالی در سالن فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت که گفته میشود مدیریت جدید بنیاد رودکی فعلا اجازه برگزاری کنسرت هایی با محتوای شاد و ریتمیک را در تالار وحدت نمی دهد.
با این تصمیم، گروه هایی چون لیان، آوای موج، حسین صفامنش و… علیرغم پرداختن به موسیقی نواحی ایران، مجبور به اجرای برنامه در سالن هایی چون برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران هستند.

این تصمیم در هفته های گذشته با واکنش هایی همراه شده و با اعتراض بسیاری از گروه های موسیقی نواحی و بومی ایران رو به رو شده است.

محسن شریفیان که پس از دو سال موفق به اخذ مجوز برگزاری کنسرت در تهران شده، با اشاره به تاثیرات موسیقی نواحی در کلیت موسیقی ایران، از برنامه ای پر ایده و در خور مخاطبان لیان خبر داد.

این کنسرت به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی «علی حق شناس» در تهران برگزار می شود و با توجه به استقبال از این کنسرت، پیش بینی افزوده شدن سه سانس دیگر برای آن در حال انجام است و به زودی این سانس های تمدیدی اطلاع رسانی خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=60183

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا