موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری جشنواره بداهه‌نوازی تنبور توسط سهراب پورناظری

به گزارش کامینگ سون موزیک: سهراب پورناظری گفت: در نظر دارم با همراهی جمع‌های تنبورنواز در سراسر ایران عزیز جشنواره‌ای با عنوان «تنبورنوازی معاصر» در شهرهای دارای ظرفیت و امکان برگزار کنیم.

در ماه‌های آینده یک جشنواره موسیقی در حوزه تنبورنوازی برگزار می‌شود. این خبر را سهراب پورناظری در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

سهراب پورناظری که این روزها کنسرت نمایش «سیصد» را با متنی از محمد رحمانیان در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه دارد در اینباره نوشته است:

«بداهه نوازی برایم نهایت هنر موسیقی ایرانی است که از پس جهد فراوان و فراگیری بسیار، طی مسیری بلند و پر افت و خیز، در ظرف لحظه ریخته و به شکل آن دم ظاهر می‌شود. تنبورنوازی معاصر نتیجه و حاصل سال‌ها آموختن و تلاشم در نوازندگی است. بداهه در این ساختار پروازی است بی‌کران، و چه خرسندم که بسیاری از جوانان تنبورنواز شوق قدم نهادن در این راه را نشان داده‌اند.

این بداهه را به عنوان الگویی تقدیم هنرمندان جوان تنبورنواز و علاقمند به این شیوه نوازندگی می‌کنم تا با مشق و آن دیگر تجربیاتم در این سپهر توشه‌ای آماده کنند برای ارائه در آینده‌ای نزدیک.

در نظر دارم با همراهی جمع‌های تنبورنواز در سراسر ایران عزیز جشنواره‌ای با عنوان تنبورنوازی معاصر در شهرهای دارای ظرفیت و امکان برگزار کنیم که در ماه پیش رو اطلاعات کامل‌تری را در اختیارتان قرار خواهم داد.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=60174

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا