کنسرت کلاسیکموسیقی ایران

اظهار تاسف شهرداد روحانی از حواشی پیش آمده برای ارکستر سمفونیک

به گزارش کامینگ سون موزیک: حاشیه های اجرای شب گذشته ارکستر سمفونیک تهران به واکنش شهرداد روحانی منجر شد.

در حالی که شب گذشته سوم بهمن ماه اجرای ارکستر سمفونیک تهران به دلیل صحبت های منوچهر صهبایی رهبر مهمان ارکستر و در غیاب شهرداد روحانی رهبر دایم ارکستر به حاشیه کشیده شد، روحانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به اتفاقات دیشب واکنش نشان داد.

وی نوشت: «مخاطبان محترم ارکستر سمفونیک تهران. با درود

از آنچه شب گذشته در تالار وحدت و در میانه اجرای ارکستر سمفونیک تهران روی داد، عمیقاً متأسفم. امیدوارم فضای موسیقی ما همچون گذشته در مسیر صلح و دوستی در حرکت باشد. از نوازندگان محترم ارکستر سمفونیک تهران، برای حمایت از مخاطبان برنامه و نیز جایگاه رهبر ارکستر سمفونیک تهران کمال تشکر را دارم.»

و اما ماجرا از این قرار بود که منوچهر صهبایی رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران، قبل از شروع کنسرت دیشب گفت: من قرار نبود که امشب رهبری ارکستر سمفونیک تهران را برعهده داشته باشم ولی گویا رهبر ارکستر سمفونیک تهران به دلیل مشکلاتی که در چند هفته اخیر در کشور به وجود آمده است ۲ هفته پیش بدون اینکه با مسئولان بنیاد رودکی صحبتی کرده باشد از ایران فرار کرده است.

وی تاکید کرد که دلایل پزشکی برای غیبت شهرداد روحانی را رد کرد.

سخنان صهبایی بی واکنش هم نبود و یکی از حاضران در سالن از جا بلند شده و گفت: شما نباید درباره همکار خود چنین حرفی بزنید که فرار کرده است.

پاسخ صهبایی ماجرا را پیچیده تر کرد زیرا او گفت: مطرب باید بره دنبال جایی که مطربی‌اش رو بکنه. در پی این سخن تعدادی از مخاطبان از جمله فرد معترض سالن را ترک کردند.

در فاصله استراحت فضای پشت صحنه بین نوازندگان ارکستر و صهبایی متشنج شده و پس از تاخیری قابل اعتنا اعضای ارکستر روی صحنه حاضر شدند ولی اینبار بدون رهبر ارکستر! صهبایی با ترک بی توضیح و از پشت صحنه، ارکستر را تنها گذاشت و ارکستر سمفونیک تهران بدون رهبر اجرای دیشب را به پایان برد.

حال واکنش شهرداد روحانی که توضیحات خود را به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران ارایه کرده است نشان از این دارد که وی قصد ترک ارکستر را ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6010

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا