موسیقی ایران

دومین نشست موسیقی “نوگرایانه الف”

به گزارش کامینگ سون موزیکنشست های موسیقی “نوگرایانه الف” در ادامه برنامه های خود در فرهنگسرای ارسباران روز ۱۱ دی ماه چهارشنبه ساعت ۱۸ میزبان آهنگسازان کارگاه موسیقی معاصر دانشگاه تهران است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در این برنامه رُژین مُنبیی،وحید محمدی و فرشاد فتایی آهنگسازانی هستند که قطعاتشان توسط نوازندگانی همچون فرمهر بیگلو(ویلن)، مریم صوفی سیاوش(پیانو) ،وحید محمدی (گیتار)و امیر حسین نوروزی(ترومپت) اجرا خواهند شد. در این نشست که با هدف معرفی و اجرا و تحلیل آثار موسیقی نوگرایانه برگزار میشود ،نخست نیما عطرکار روشن به ارائه مطالب خود با عنوان چه چیزی موسیقی را هنری و غیر هنری میکند میپردازد. بعد از اجرای قطعات فوق در ادامه بحث و میتینگ پوینت جمعی با همه مخاطبان در مورد موضوع شکل خواهد گرفت. در انتها نیز پنل گفتگوی که به آنالیز و تحلیل اثار اجرا شده خواهند پرداخت .سارا اباذری( استاد دانشگاه و عضو هئیت علمی) و حسام دارابی (آهنگساز) و شروین عباسی (آهنگساز)حضور خواهند داشت

ورود در این برنامه آزاد و رایگان است ولی باید از طریق سایت مجموعه ی الف کارت ورود خود را رزور نمایند.
علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی سیدخندان، بالاتر از سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند. تلفن گویای 20-22872818 داخلی 122 برای آگاهی بیشتر اعلام می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5978

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا