کنسرت تهرانهنرمندان

چرا کلهر کنسرتش را لغو نکرد ؟

به گزارش کامینگ سون موزیک: کیهان کلهر در کنسرت شب گذشته خود با حاضران درباره وقایع اخیر و اهمیت موسیقی جدی سخن گفت.

کیهان کلهر با اشاره به وقایع اخیر و نقش هنر، گفت: موسیقی جدی، هنر جدی هیچوقت نباید تعطیل شود، زیرا کارش به تفکر واداشتن افراد است نه مسئله دیگر. در این شرایط باید باهم باشیم و به جای عصبانی بودن یا به جای پرخاشگری این جو زمخت و خشن را با موسیقی تلطیف کنیم تا برای همه ما قابل تحمل شود.
وی در کنسرت شب گذشته (یک‌شنبه 22 دی‌ماه) در واکنش به اتفاقات اخیر توضیحاتی ارائه کرد.این هنرمند پیشکسوت در کنسرتش رو به حاضران گفت: ماه بسیار سختی داشتیم و خیلی از ماجراهایی که دیدیم در اختیار ما نبوده است.
نوازنده و آهنگساز بین‌المللی موسیقی افزود: زمزمه‌هایی بود و از این‌طرف و آن‌طرف می‌شنیدم که ما هم باید کار نکنیم و کنسرتمان را کنسل کنیم و حال می‌خواهم در این‌باره صحبت کنم و کمی درد و دل کنم و کمی درباره این مسئله توضیح دهم.
کلهر گفت: اولا، حدود چهار دهه طول کشیده که جامعه موسیقی کار کرده زحمت کشیده و مبارزه کرده و به اینجا رسیده تا اجازه داشته باشد برای شما کار کند و من اینجا باشم و با شما صحبت کنم. در خیلی از شهرهای ما خودمان اجازه نداریم همین کنسرت را برگزار کنیم. دوما اینکه، فکر می‌کنم در این شرایط باید باهم باشیم و در میان شما باشیم و از نفس یکدیگر استفاده کنیم و به جای عصبانی بودن یا به جای پرخاشگری این جو زمخت و خشن را با موسیقی تلطیف کنیم تا برای همه ما قابل تحمل شود.
کلهر در ادامه گفت: اینکه موسیقی جدی، هنر جدی هیچوقت نباید تعطیل شود، زیرا کارش به تفکر وا داشتن افراد است نه مسئله دیگر. به هرحال از لحاظ اجتماعی اگر بخواهیم هر قدمی برداریم باید به فرهنگمان توجه کنیم و فرهنگ را باور کنیم و ریشه تمام مسائل را در فرهنگ بدانیم. اگر که مسائل فرهنگی تحلیل بروند و ما کار نکنیم خیلی‌ها از این بابت خوشحال خواهم بود. به هر صورت باز هم خوشحالم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5948

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا