آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» رونمایی می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: آئین رونمایی آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثر جدید «هامان» جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثر جدید «هامان» در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌شود. در این برنامه ضمن اجرای زنده قطعاتی از آلبوم و نمایش مستندی از پشت صحنه‌های ضبط آلبوم، آلبوم نقد و بررسی می‌شود.

ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، مسعود نوروزی، عماد نکویی، کریم قربانی، مهرداد عالمی، ناصر رحیمی، حسن فراهانی، فرشاد شیخی، فیروز ویسانلو و مسعود همایونی از جمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند.

آلبوم «تیغ و ترانه» شامل ۱۰ قطعه موسیقی است که محمدرضا چراغعلی ساخت و تنظیم موسیقی آن را برعهده داشته و ترانه‌ها از سروده‌های «هامان» است. هامان از خوانندگان سبک «پاپ – کلاسیک» است که آواز را زیر نظر محمد نوری و پری زنگنه آموخته است. او در سرودن شعر و ترانه نیز خود را وامدار سیدعلی صالحی می‌داند.

این مراسم در روز جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=59196

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا