کنسرتموسیقیموسیقی ایران

کنسرت علیرضا طلیسچی برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت علیرضا طلیسچی طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد و او اثر جدیدش را به صورت زنده خواند.

کنسرت علیرضا طلیسچی شنبه‌ شب چهارم تیرماه سال جاری طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد و این خواننده منتخبی از قطعاتش را به همراه تازه‌ترین اثر خود برای مخاطبانش خواند.

این کنسرت با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای» و «نفس کی بودی تو» خوانده شد. طلیسچی با خواندن قطعه «ای دل خودم» آن را شروع تغییر مسیر موسیقیایی خود دانست و در ادامه «دیوونه دوست داشتنی» را خواند.

وی سپس به خواندن قطعات «لیلا» و «دل به دل» پرداخت و پس از آن تک‌آهنگ «قاف» را اجرا کرد و مخاطبان با او به هم‌خوانی پرداختند.

«سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» دیگر قطعات اجرایی کنسرت شنبه‌شب علیرضا طلیسچی بودند و به درخواست مخاطبان قطعات «دریا»، «قاف» و «دیوونه دوست داشتنی» مجدداً اجرا شدند.

گفتنی است در این کنسرت محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار علیرضا طلیسچی به اجرا پرداختند.

کنسرت علیرضا طلیسچی ۴ تیرماه ۱۴۰۱ در دو سانس برگزار شد و برای تاریخ ۱۰ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز تمدید شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=59042

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا