کنسرتموسیقیموسیقی ایران

آیا راه برگزاری کنسرت در شهرکرد باز می‌شود؟

به گزارش کامینگ سون موزیک: برگزاری کنسرت همواره یکی از چالش‌برانگیزترین برنامه‌های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود و موافقان و مخالفانی نیز در این حوزه دارد، اگر حافظه تاریخی‌تان یاری کند، این مسئله طی چند سال گذشته به یکی از موضوعات مورد بحث در محافل فرهنگی و مذهبی تبدیل شد و در نهایت کم کم شاهد تعطیلی برنامه‌های این چنینی در استان بودیم.

بیماری کرونا تقریبا تمامی برنامه‌های فرهنگی را به تعطیلی کشاند، کنسرت‌ها نیز از این مسئله مستثنی نبودند، پس از گذشت بیش از دو سال و با بهبود شرایط کرونایی استارت اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور زده شد، کم کم برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور در حال رونق گرفتن است.

برگزاری کنسرت با حضور خوانندگان مطرح کشوری در چهارمحال و بختیاری همواره یک مطالبه عمومی بوده است، اما برخی موضوع‌گیری‌ها در گذشته مانع برگزاری کنسرت در استان می‌شد، حال باید دید شرایط برای برگزاری این دست برنامه‌ها در استان فراهم خواهد شد؟ آیا مردم این استان نیز می‌توانند در کنسرت خواننده مورد علاقه خود شرکت کنند؟

بسیاری از جوانان علاقه وافری به شرکت در کنسرت خوانندگان پاپ در کشور دارند، عده‌ای موافق برگزاری کنسرت‌های سنتی هستند، بنابراین در برگزاری کنسرت باید تمام سلیقه‌ها پوشش داده شود.

پیام احمدی- سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان، اظهار کرد: پس از بهبود شرایط کرونایی شاهد برپایی چند نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی مختلف، رونمایی از آلبوم موسیقی و … در استان بودیم.

وی افزود: در اواخر هفته گذشته نیز یک کنسرت در شهرکرد با حضور یکی از خوانندگان سنتی برگزار شد.

احمدی با بیان اینکه اکثر برنامه‌های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است، گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته شاهد برگزاری جشنواره امام رضایی‌ها در استان بودیم.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: درخواست‌های برگزاری کنسرت خوانندگان مطرح کشوری در استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر این درخواست به مصلحت استان باشد و مشکل جدی وجود نداشته باشد، مجوز برای برگزاری کنسرت صادر خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=58409

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا