موسیقیموسیقی ایران

محسن چاوشی برای آمستردام خواند/ فیلم

به گزارش کامینگ سون موزیک: محسن چاوشی موسیقی تیتراژ سریال آمستردام را با صدای خودش و ترانه‌ای از حسین صفا در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

موسیقی تیتراژ سریال «آمستردام» با صدای محسن چاوشی و ترانه حسین صفا منتشر شد. پس از چند سال قطعه‌ای عاشقانه با صدای محسن چاوشی و ترانه حسین صفا برای سریال «آمستردام» منتشر شده است.

محسن چاوشی تیزری از این سریال را با صدای خودش و ترانه‌ای از حسین صفا که ترانه آلبوم جنجالی «ابراهیم» چاوشی را سروده در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. «شرمساری»، «آخرین اتوبوس» و «قطار» از دیگر آثار حسین صفاست

او که در سال ۸۱ و دوران خدمت سربازی با محسن چاوشی آشنا شد، در دیگر آلبوم‌های محسن چاوشی با او همکاری داشته است. سریال «آمستردام» به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگوزلو به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

تهیه‌ کننده سریال مرتضی شایسته و با بازی هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنگ گرامی، نسیم ادبی، ارمیا قاسمی، رؤیا جاویدنیا، بابک قادری، آوا دارویت، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، امیرحسین غمخوار و عباس غفاری هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=58245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا