موسیقیموسیقی ایران

اجاره ۳۰ میلیونی فضای باز برای اجرای «کنسرت-نمایش»

به گزارش کامینگ سون موزیک: رئیس کاخ سعد آباد از اجاره ۳۰ میلیون تومانی فضای باز کاخ برای هر شب اجرای یک کنسرت-نمایش خبر داد و گفت: رقم اجاره برای واگذاری زمین توسط کارشناس دادگستری تعیین شده است.

وحید رحمتی رئیس کاخ سعدآباد درباره اجاره محوطه نزدیک به موزه ملت به عوامل یک گروه کنسرت-نمایش  بیان کرد: طبق بررسی‌های کارشناسی، فضای محوطه جنب کاخ ملت را به این گروه با مبلغی در حدود ۳۰ میلیون تومان برای هر شب اجاره داده ایم. ۵ سال گذشته چنین فضایی در اختیار گروه دیگری قرار داده شده بود.

وی افزود: ما تنها فضای باز کاخ را در اختیار عوامل اجرا قرار داده ایم و این قرارداد فاقد هر گونه خدمات رسانی درباره برق، زیرساخت، صندلی و امکانات دیگر است.

به گفته رئیس کاخ سعد آباد این مبلغ نیز برای اجاره براساس نظر کارشناسی دادگستری تعیین شده است و ما طبق همان نظر قرارداد می‌بندیم.

وی ادامه داد: ممکن است افراد دیگری برای برنامه‌های متفاوت مانند شب شعر چنین فضایی را از کاخ اجاره کنند. باز هم در این مواقع نظر کارشناسان برای قیمت گذاری و اجاره ملاک عمل خواهد بود.

رحمتی با بیان اینکه کاخ سعد آباد از محل فروش بلیت این کنسرت نمایش سهمی نخواهد داشت گفت: ما بعد از اینکه وزارت ارشاد مجوزهای برگزاری برنامه را داد، قرارداد اجاره فضا را بستیم معمولاً تا مادامی که گروه، برای فعالیت خود مجوزهای لازم را نگیرد، ما هم قراردادی نمی‌بندیم.

رئیس کاخ سعدآباد با بیان اینکه در این چند روز شاهد تلاش عوامل اجرایی این کنسرت-نمایش برای آماده سازی فضا بوده ام، تأکید کرد: بسیاری از مشکلات کاخ سعدآباد رفع شده و یا در حال برطرف شدن است تا چنین فضایی در اختیار عموم قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=58238

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا