موسیقیموسیقی ایران

نماهنگ «خادم حرم» برای «دهه کرامت» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: نماهنگ «خادم حرم» با صدای حامد علیزاده و شعر قاسم صرافان به مناسبت دهه کرامت تولید و منتشر شد.

سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعیِ شهرداری تهران، در راستای گرامی‌داشت دهه کرامت، نماهنگ «خادم حرم» را تولید و منتشر کرد.

احمد احمدی‌صدر (مدیرعامل این سازمان) گفت: این نماهنگ در راستای ترویج فرهنگ یاری رساندن به اقشار کم برخوردار شهر با تأسی به سیره امام رئوف و فرهنگ‌سازی در حوزه مشارکت‌های مردمی همزمان با ایام مبارک دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه‌السلام منتشر شده است.

دبیر دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شهر تهران تاکید کرد: نماهنگ «خادم حرم» در قالب تعامل و همکاری این سازمان با کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ترویج روحیه نیکوکارانه و همدلی در بین شهروندان تولید شده است.

احمدی صدر تهیه این نماهنگ را از اولین محصولات فرهنگی هنری این سازمان در این حوزه برشمرد که همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد حضرت رضا علیه‌السلام منتشر شده است.

نماهنگ «خادم حرم» با صدای حامد علیزاده و با سروده‌ای از قاسم صرافان ساخته شده است. در این نماهنگ اجرای نقاشی با شن برعهده گروه هنریِ فاطمه عبادی بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=58232

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا