رویداد

فراخوان تشکیل ارکستر آوازی هزارصدا برای کودکان و نوجوانان

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروه تهیه و تولید هزارصدا با انتشار فراخوانی از کلیه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به خوانندگی، گروه آوازی بزرگی را از نوجوانان مستعد تشکیل دهد. این گروه با فراخوان دختران و پسران زیر شانزده سال و برگزاری یک دوره آموزشی و انتخاب بهترین‌ها، آغاز به کار می‌کند. طبق مفاد فراخوان اولین اجرای این گروه نیز در چهارمین دوره از هزارصدای کودک و نوجوان خواهد بود که در روز ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می‌گردد.

دوره‌های آموزشی مذکور در دو مرکز معتبر فرهنگی و آموزشی واقع در غرب و شرق تهران برگزار می‌شود. مدرس و مدیر هنری این دوره‌ نیز “الهه حمیدی‌” است که سابقه‌ای طولانی و درخشان در امر آموزش کودکان دارد. لازم به ذکر است از سایر اساتید در سبک‌های مختلف موسیقی نیز استفاده خواهد شد، خصوصا اساتید موسیقی ردیف دستگاهی ایران نیز حتما در این پروژه حاضر خواهند بود.

الهه حمیدی، خواننده و مدرس آواز است، وی پیش از این در آثار بسیاری از هنرمندان برجسته نظیر فرهاد فخرالدینی، حسین علیزاده، مجیدانتظامی، بابک بیات، ناصر چشم‌آذر، کامبیز روشن‌روان، فریبرز لاچینی و … قطعات ماندگاری را اجرا کرده است. از جمله این آثار می‌توان به سولوهای فیلم‌هایی چون؛ «از کرخه تا راین»، «روز واقعه»، «پرستار شب»، «‌می‌خواهم زنده بمانم» و بسیاری دیگر از آثار برجسته و ماندگار موسیقی اشاره کرد. الهه حمیدی همچنین در حوزه موسیقی کودکان نیز آثاری نوستالژیک و به یادماندنی را اجرا کرده است که تیتراژ سریال کودکانه «علی کوچولو، این مرد کوچک» (ساخته مرحوم بابک بیات) و خوانندگی در فیلم سینمایی «خواهران غریب» (ساخته کیومرث پوراحمد) با موسیقی مرحوم ناصر چشم آذر از آن جمله‌اند.

این ارکستر پس از تشکیل و اجرای نخست، به فعالیتش در همین چارچوب ادامه خواهد داد و با فعالیت مستمر و مداوم حرفه‌ای امکان شرکت در جشنواره ها و یا برگزاری کنسرت را خواهد داشت. طبیعتا فعالیت این گروه آوازی به حضور و اجرا در هزارصدا خلاصه نمی‌شود.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این کلاس‌های فشرده و عضویت در ارکستر می‌توانند مشخصات و شماره تماس خود را از راه‌های زیر برای ارکستر آوازی هزارصدا ارسال کنند. شایان ذکر است دوره‌های آموزشی از هفته آینده آغاز به کار می‌کند:

دایرکت اینستاگرام:
@1000seda_plus
@1000seda_ir
تلگرام : @hezarseda
و شماره تلفن: 46010732

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5820

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا