جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایران

معرفی دبیر پانزدهمین «جشنواره موسیقی نواحی ایران»

به گزارش کامینگ سون موزیک: محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

در حکم معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دبیر جشنواره چنین آمده است:

«جناب آقای دکتر محمدعلی مرآتی

نظر به دانش و تجربیات ارزشمند جناب عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر امور موسیقی به موجب این حکم به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی» منصوب می‌شوید.

امید است برپایی این جشنواره با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی نواحی از سراسر کشور شرایط اعتلای این گونه موسیقی و توجه بیش از پیش به آن را فراهم نماید.

از خداوند متعال، توفیق روز افزون شما را خواستارم.»

محمدعلی مرآتی متولد ۱۳۵۱ در کرمانشاه، نوازنده کمانچه و آهنگساز دارای کارشناسی ارشد موزیکولوژی از دانشگاه مارسی فرانسه و دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس است که برای پایان‌نامه دکترای خود درباره فرم‌های فوندامونتال در موسیقی کردی پژوهش کرد. مرآتی نوازنده تخصصی ساز کمانچه است و با نواختن سازهای تنبور، سه‌تار و دف نیز آشنایی دارد. مرآتی تاکنون کنسرت‌های پژوهشی متعددی برگزار کرده و مقالاتی را در کنفرانس‌های پژوهشی و علمی موسیقی ارائه کرده است. وی ضمن دبیری دوره چهاردهم این جشنواره، عضو شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=58100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا