موسیقیموسیقی ایران

مجوز پخش سه قطعه موسیقی کرمانجی از شبکه اترک

به گزارش کامینگ سون موزیک: «ایران»، «خدا مهربونه» و «بهارین» عنوان سه قطعه موسیقایی تولید شبکه اترک است، که در شورای عالی موسیقی و سرود استان‌ها مورد تصویب قرار گرفتند.

سه قطعه موسیقی با کلام و در ساختارهای مختلف با عناوین «‏خدا مهربونه»، «ایران» و «بهارین» از تولیدات موسیقی و سرود شبکه استانی اترک، علاوه بر تصویب در شورای عالی موسیقی و سرود استان‌ها، مجوز پخش از شبکه‌های سراسری و استانی صداوسیما را دریافت کردند.

قطعه موسیقی با عنوان «خدا مهربونه» با شعری فولکلور، آهنگسازی و تنظیم سعید روشندل و خوانندگی محمد حجازی در ساختار پاپ کرمانجی برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری صداوسیما پخش خواهد شد.

همچنین قطعه موسیقی با عنوان «ایران» با شعری از هاشم فرهادی، آهنگسازی و تنظیم سعید روشندل و خوانندگی داوود رستمی در ساختار پاپ کرمانجی، برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری صداوسیما مجوز پخش گرفت.

«بهارین» با شعری از صادق آدینه و محمد حصاری، آهنگ فولکلور، تنظیم حسن تایانلو و خوانندگی آنا رستگاری، عبدالرضا حصاری و نعمت زنبیلباف در ساختار محلی خراسان شمالی، برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری صداوسیما نیز تصویب شد.

«اترک» عنوان شبکه صداوسیمای مرکز استان خراسان شمالی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=57074

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا