موسیقیموسیقی ایران

خواننده معروف به اغفال دختر هوادار متهم شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  ​اعتمادآنلاین نوشت: دختر جوان اتهام تجاوز را علیه خواننده مشهور مطرح کرده بود اما مشخص شد این اتهام صحت ندارد.

این خواننده پاپ وقتی متوجه علاقه دختر جوان به خودش شد، با او وارد یک رابطه احساسی شد اما مدتی بعد این دختر به جرم تعرض از او شکایت کرد.

این پرونده سال گذشته تشکیل و به دادگاه کیفری یک فرستاده شد. دختر جوان به ماموران گزارش داد از سوی یکی از خوانندگان مطرح کشور مورد تعرض قرار گرفته است. این دختر به ماموران گفت: این خواننده من را به خانه‌اش دعوت کرد. من نمی‌دانستم می‌خواهد چه کند. او مرا مورد آزار قرار داد. بعد مرا اغفال کرد و گفت از من خوشش آمده است و قصد دارد با من ازدواج و مرا مشهور کند؛ اما بعد از مدتی گفت که به خاطر یک مساله خانوادگی دچار مشکل روحی شده و نمی‌خواهد برای مدتی مرا ببیند.

این دختر گفت: من حرف این خواننده را باور کردم و تصمیم گرفتم مدتی او را راحت بگذارم؛ اما بعد متوجه شدم با فرد دیگری وارد رابطه شده و از من سوءاستفاده کرده است. من برای او کلی خرید کردم. مدام هدیه می‌خریدم و کارهایش را انجام می‌دادم. او با دروغ‌هایش سرنوشتم را سیاه کرد و من شکایت دارم.

با توجه به اینکه دختر جوان ادعای تجاوز را مطرح کرده بود، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و خواننده سرشناس به دادگاه احضار شد. او گفت: من اتهام تعرض را قبول ندارم. این دختر دروغ می‌گوید. او می‌خواهد از من سوء‌استفاده کند و برای اینکه انتقام بگیرد چنین کاری می‌کند. این دختر آدرس مرا پیدا کرده بود و مرتب برایم گل می‌فرستاد و پیام‌های عاشقانه می‌داد. چندین بار به او گفتم من قصد ازدواج ندارم و نباید روی من حساب کند؛ اما توجهی نمی‌کرد. تا اینکه یک روز احضاریه به دستم آمد که از من شکایت شده است، اما واقعیت این است که هیچ کاری نکرده‌ام و پیام‌های ردوبدل‌شده بین ما هم تایید می‌کند که من بی‌گناه هستم.

قضات بعد از شنیدن این اظهارات دستور تحقیق بیشتر را صادر کردند. بررسی تلفن همراه این دو نفر نشان داد آنها رابطه عاطفی با هم داشته‌اند اما اجباری در کار نبوده است. همچنین پزشکی قانونی نیز تایید کرد تعرضی به دختر صورت نگرفته است.

وقتی دختر جوان درباره ادعایش دوباره تحت بازجویی قرار گرفت گفت: این خواننده به من ضربه احساسی و عاطفی زده است. او به دروغ به من وعده ازدواج داده بود و من شکایت دارم.

در نهایت با توجه به اینکه مساله تجاوز به این دختر از سوی دادگاه رد شد، پرونده برای رسیدگی به رابطه نامشروع خواننده مطرح و دختر جوان به دادگاه کیفری ۲ استان تهران ارسال شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=56833

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا