موسیقیموسیقی ایران

الهه حمیدی در پیش تشکیل یک گروه بزرگ موسیقی

به گزارش کامینگ سون موزیک: مجموعه‌ی «هزارصدا» در نظر دارد، با اعلام فراخوان برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به خوانندگی، گروه آوازی بزرگی را برای اجرای آثار نوستالژیک تشکیل دهد. این رویداد با مدیریت هنری و تدریس «الهه حمیدی» و تنی چند از استادان شکل خواهد گرفت.

این گروه با فراخوان دختران و پسران زیر شانزده سالِ علاقمند به آواز و برگزاری یک دوره فشرده آموزشی و انتخاب از بین آنها آغاز به کار خواهد کرد و اولین اجرای آن همزمان با چهارمین هزارصدای کودک و نوجوان، در روز بیست و یکم اسفندماه امسال است.

دوره‌های آموزشی فوق در دو مرکز معتبر فرهنگی و آموزشی در غرب و شرق تهران آغاز ‌می‌شود. مدرس و مدیر هنری این دوره‌ها استاد الهه حمیدی‌ است؛ اما به فراخور شکل آموزش و نیاز دوره، از حضور استادان دیگر به ویژه اساتید سبک موسیقی ردیف-دستگاهیِ ایران هم استفاده خواهد شد.

الهه حمیدی، خواننده ومدرس تحصیل کرده آواز، پیش از این در آثار بسیاری از بزرگان نظیر استادان فرهاد فخرالدینی، حسین علیزاده، مجید انتظامی، بابک بیات، ناصر چشم‌آذر، کامبیز روشن‌روان، فریبرز لاچینی و … قطعات ماندگاری را اجرا کرده است که سولوهای فیلم‌هایی مثل «از کرخه تا راین»، «روز واقعه»، «پرستار شب»، «‌می‌خواهم زنده بمانم»، و بسیاری دیگر از آثار برجسته و ماندگار سبک‌های مختلف موسیقی و از جمله پاپ، برخی از این آثارند.

حمیدی همچنین در حوزه موسیقی کودکان آثار نوستالژیکی را اجرا کرده است که از میان آن ها می توان به تیتراژ سریال کودکانه «علی کوچولو، این مرد کوچک» ساخته استاد بابک بیات، و خوانندگی به جای دو خواهر فیلم سینمایی «خواهران غریب» کیومرث پوراحمد با موسیقی استاد ناصر چشم آذر اشاره کرد. حمیدی در طی این سال‌ها در زمینه تدریس هم فعالیت موفقی داشته که بسیاری از خوانندگان مطرح بعد از انقلاب نزد او شاگردی کرده‌اند.

این ارکستر پس از تشکیل و اجرای اولیه در برنامه هزارصدا ادامه خواهد یافت؛ بنابر این فعالیت‌ها و اجراهای آن صرفا منوط به اجرا در برنامه هزارصدا نیست و در جشنواره‌ها و مناسبات دیگر اجرا و در سال آینده و سال‌های بعد کنسرت‌هایی نیز برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است که علاقمندان به ثبت‌نام در کلاس‌های فشرده هزار صدا و عضویت در ارکستر بزرگ گروه اوازی، می‌توانند مشخصات و شماره تماس خود را از طریق اینستاگرام و تلگرامِ ارکستر آوازی هزار صدا ارسال کرده یا با شماره تلفن ۴۶۰۱۰۷۳۲ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5683

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا