کنسرت تهرانموسیقی ایران

یک کنسرت ویژه برای بانوان در تهران

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروه موسیقی «هیرکانیا» به سرپرستی و خوانندگی «مقدسه صالح»، دوم بهمن در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه‌ای ویژه‌ی بانوان می‎پردازد.

«هیرکانیا» نام باستانی گرگان و جنگل‎هایی در این منطقه است. هیرکانیا در این کنسرت، آهنگ‎های نوستالژیک و ماندگار از زمان قاجار تا به امروز را اجرا می‎کند. در این کنسرت که با تنظیم «یاسر ساکی‌مهر» همراه است از ترکیب ملودی‎های محلی و قدیمی با موسیقی جز و فرم‎های تلفیقی بهره گرفته می‌شود.

علاوه بر ساخته‎های علی اکبر شیدا آثاری از جمشید شیبانی، ناصر چشم آذر و غیره نیز به همراه قطعات محلی مازندرانی، خراسانی، آذری و … اجرا می‌شود.

اعضای گروه موسیقی را مقدسه صالح (خواننده و سرپرست گروه)، ریما حسن زاده (گیتار باس)، شیرین واعظی(درامز)،آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، موژان میرزایی (ویلن)، کتایون تهرانی (پیانو)، سحر میرهاشمی(پرکاشن و قانون) تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه هیرکانیا ویژه بانوان، 2 بهمن ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=5668

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا