آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

ابوالفضل صادقی‌نژاد اثر سمفونیک تولید می‌کند

به گزارش کامینگ سون موزیک:  یکی از آهنگسازان باسابقه کشورمان که طی هفته‌های گذشته آلبوم «شهر خاموشی» را به خوانندگی سالار عقیلی منتشر کرده بود، از تلاش خود برای ساخت یک اثر سمفونیک و تولید چند اثر آیینی خبر داد.

ابوالفضل صادقی‌نژاد آهنگساز و نوازنده سنتور که طی هفته‌های گذشته آلبوم «شهر خاموشی» را به خوانندگی سالار عقیلی منتشر کرده بود،  ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: بعد از انتشار آلبوم «شهر خاموشی» که دربرگیرنده مضامینی عاشقانه بوده و خوشبختانه با واکنش خوبی هم از سوی مخاطبان مواجه شده، تصمیم گرفتم پروژه دیگری را آغاز کنم که با مشاوره عالی استاد شاهین فرهت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این پروژه یک اثر سمفونیک است که اگر شرایط اقتصادی اجازه دهد به زودی تولید آن را آغاز می‌کنم. آنچه در این چارچوب برای من بسیار اهمیت دارد، تولید یک اثر موسیقایی ارکسترال با یک نگاه ارزشی است که دوست دارم بهترین اسم را برای آن انتخاب کنم. کما اینکه حضور یک مشاور توانمند همچون استاد شاهین فرهت که برای من هنرمندی بسیار ارزشمند است حساسیت کار را برایم دو چندان کرده که باید خروجی مناسبی را پیش روی مخاطبان قرار دهم. البته در همین چند مدت که بخش‌هایی از کار را ساخته و آن را برای برخی از دوستان ارسال کردم، با واکنش‌های خوبی مواجه شدم که امیدوارم بتواند سرانجام خوبی داشته باشد.

این آهنگساز که آلبوم «از تنهایی گریه مکن» او به خوانندگی سالار عقیلی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده، در ادامه صحبت‌های خود از انتشار یک آلبوم جدید دیگر در حوزه تک نوازی سنتور خبر داد و گفت: چندی پیش که آلبوم «نیمه شب آذرماه» را در قالب یک اثر تک نوازی سنتور ارائه دادم، تصمیم گرفتم این روند را همچنان ادامه دهم و شرایطی را ایجاد کنم که در کنار دیگر کارهایی که انجام می‌دهم، حتماً در حوزه تک نوازی سنتور نیز دست به تجربه‌هایی بزنم که امیدوارم بتواند با مخاطبان ارتباط موثری برقرار کند از این جهت به زودی ساخت یک آلبوم دیگر با محوریت ساز سنتور را آغاز خواهم کرد. این در حالی است که چند تک آهنگ هم دارم که بعد از مشخص شدن خواننده این پروژه‌ها، اطلاع رسانی دقیق‌تری را ارائه خواهم داد.

صادقی‌نژاد اظهار کرد: طی سال‌های اخیر نهایت تلاش خود را انجام داده‌ام که در کنار کارهای عاشقانه ای که پیش روی مخاطبان قرار می‌دهم، به موضوعات مذهبی نیز توجه و تمرکز داشته باشم. از این جهت به زودی پروژه‌هایی را با موضوع مادر و حضرت زهرا (س)، حضرت سیدالشهدا و عاشورا و موارد دیگر را آغاز می‌کنم که بدون هیچ سفارشی تولید می‌شوند و من مایلم حتماً روی این قطعات به نحوی کار کنم که بهترین خروجی را داشته باشد. چون دوست دارم در این روزگار به واسطه این انسان‌های معصوم عاقبت بخیری در انتظارمان باشد و اتفاقاً از این جهت است که عاشقانه دست به تولید کارهای ارزشی می‌زنم.

وی درباره پروژه دیگری که قرار است در عرصه موسیقی انجام دهد، گفت: اثری را ساختم که قرار است با صدای استاد حسین خواجه امیری (ایرج) و سالار عقیلی به صورت مشترک اجرا شود. این کار هم اکنون مراحل نهایی را طی می‌کند و امیدوارم بتواند به زودی در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. به هر حال آنچه گفتم تلاش‌های کوچکی برای معرفی موسیقی سرزمینم است که امیدوارم بتواند در حوزه مخاطب نیز موفق باشد. حقیقتاً تا به امروز هر کاری تولید کرد با عشق و عاشقی تولید شده‌اند که دوست داشتم با زبان موسیقی به خالق زیبایی دنیایی برسم که می‌دانم همواره برایم بهترین‌ها را می‌خواهد. این ملودی‌ها راز و نیاز من باخداست که تمام تلاشم را انجام دادم تا از ساز سمپل استفاده نکنم و شرایطی را ایجاد کنم که احساس نوازنده نیز در ملودی جاری و ساری باشد.

ابوالفضل صادقی‌نژاد از جمله هنرمندان عرصه موسیقی است که طی سال‌های گذشته از آموزه‌های نوازندگان و هنرمندان برجسته‌ای چون فرامرز پایور و مجید کیانی بهره‌مند شده است. این نوازنده سنتور در کارنامه فعالیت‌های خود، آهنگسازی چند آلبوم از جمله «به چشم‌های تو سوگند» به خوانندگی ایوب صادقی، «دوست دارم خنده‌هایت را» با روایت سهیل محمودی، «ستاره خورشید»، «کهکشان آرام» با تنظیم بابک رادمنش، «از تنهایی گریه مکن» به خوانندگی سالار عقیلی و «شهر خاموشی» به خوانندگی سالار عقیلی را به عهده داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=56080

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا