موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

علت طلاق ماهسون از همسرش فاش شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  هفته گذشته، طلاق ماهسون قرمزی گل، خواننده پرطرفدار ترکیه، و همسرش اجه بینای، به صورت توافقی و پس از ۶ سال زندگی مشترک صورت گرفت. حاصل ازدواج این زوج یک دختر به نام لاوین است.

ماهسون ، خواننده پرطرفدار ترکیه، که چند سال از دنیای خوانندگی کناره گرفته بود، در شب سال نوی میلادی (۲۰۲۲) با انتشار جدیدترین آهنگ های آلبوم خود در طی یک کنسرت تلویزیونی به صحنه موسیقی بازگشت. اما تب این بازگشت هنوز سرد نشده بود که خبرها و شایعات در مورد زندگی او تیتر اخبار روزنامه ها و مجلات ترکیه شد؛ اتفاقات ناخوشایندی که در نهایت منجر به جدایی این خواننده محبوب از همسرش شد.

سلفی شوکه کننده ماهسون

عکس سلفی منتشر شده از ماهسون ۵۲ ساله در کنار دختر جوانی به سرعت دست به دست شد. همین عکس زمینه ساز رسوایی را برای خواننده مشهور ترکیه ای شد. این عکس به شکلی نامتعارف و داخل خانه ای که تصور میشود خانه ی همان دختر جوان است، گرفته شده. هرچند این گفته ها در حد حدس و گمان باقی مانده است اما سکوت ماهسون در توضیح این عکس شک ها را به سمت یقین سوق میدهد.

در زمان ثبت این تصویر خانمان برانداز، همسر ماهسون برای تحصیل دخترش به آمریکا سفر کرده بود. وقتی خبر به گوش همسر ماهسون، اجه بینای، رسید و تصویر نامتعارف و منشوری از همسرش ماهسون را مشاهده کرد، نام خانوادگی او ( Kırmızıgül ) را از پروفایل صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی حذف کرد. سپس، برای طلاق به ترکیه بازگشت.

روزنامه حریت نوشته بود که اجه بینای به محض ورود به ترکیه بدون معطلی به دادگاه رفت و دادخواست طلاق داد. او به اطرافیان نزدیک خود گفته بوددر ازدواج نباید اجازه وقوع چنین حوادثی را داد. به همین دلیل است که طلاق می‌گیرم.

اجه بینای خودش یک وکیل است. به همین دلیل، توانست به سرعت پرونده طلاق را به جریان بیندازد. او طی جلسه ۱۵ دقیقه‌ای در دادگاه منطقه آسیایی بیکوز در شهر استانبول از ماهسون طلاق گرفت. طبق تصمیم دادگاه، حضانت دختر آنها بر عهده مادر کودک خواهد بود.

ماهسون از نتیجه دادگاه و طلاق همسرش ناراضی بود و دادگاه را ترک کرد. او در بیانیه‌ای پس از جلسه دادرسی گفت: «من تمام تلاشم را برای نجات ازدواجمان انجام دادم اما این اتفاق نیفتاد.به دلیل اختلاف نظر تصمیم به جدایی گرفتیم. حضانت فرزند ما با مادرش است»

اجه بینای، همسر ماهسون، که پس از ماهسون از دادگاه خارج شد، به خبرنگاران گفت:

«من درخواست طلاق دادم و به نتیجه رسید و طلاق گرفتیم.»

هر دوی آنها سوالاتی که خبرنگارن در مورد اتهامات خیانت پرسیدند را بدون پاسخ گذاشته و رفتند.

ماهسون قرمزی‌گل (Mahsun Kırmızıgül‎) خواننده، بازیگر و کارگردان کردتبار متولد شهر دیاربکر در ترکیه است. او در سال‌های اخیر بیشتر فعالیت‌های هنری خویش را در قالب سینما و تلویزیون به نمایش گذاشته‌ است. فعالیت‌های هنری وی خوانندگی، نوازندگی، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است. از آلبوم‌های معروف او می‌توان عروس کوچک، گوش بده و زرد زرد را نام برد.

ماهسون اولین بار در سال ۱۹۸۹ وقتی ۲۰ ساله بود با دختری بنام «گلگم» ازدواج کرد که نام پسرش را به یاد برادر بزرگ خود محمود گذاشت.

این زندگی با اینکه به طلاق ختم شد و مسئولیت نگهداری پسرش را به همسرش واگذار کرد اما اغلب اوقات خود را با پسرش گذراند تا کمبودی احساس نکند.

ماهسون قرمزی گل سال ۱۹۹۵ وقتی ۲۶ ساله بود با صدا سایان (خواننده) نامزد کرد اما این زندگی بعد از سه سال به جدایی ختم شد.

او سپس سال ۱۹۹۸ با باده ایشچیل (بازیگر) وارد رابطه شد تا اینکه این زندگی هم بعد از ۷ سال در ۲۰۰۵ به جدایی رسید. سپس تا سال ۲۰۱۱ با مینه چانگل در رابطه بود.

در نهایت ماهسون قرمزی گل سال ۲۰۱۵ با یک وکیل ترک تبار ساکن آمریکا به نام اجه بینای (Ece Binay) ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام لاوین است؛ ازدواجی که در آوریل ۲۰۲۲ به علت خیانت ماهسون به طلاق منجر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=56040

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا