موسیقیموسیقی ایران

فرزاد فرزین از چه زمانی می‌تواند به صحنه برگردد؟

به گزارش کامینگ سون موزیک:  فرزاد فرزین که در سال جدید با چالش سلامتی مواجه شد، بعد از ماه رمضان و به دست آوردن بهبودی کامل فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد.

در ویدیویی که اخیرا توسط تیم فرزاد فرزین در اختیار رسانه‌ها قرار داده شد، توسط یکی از پزشکان معالجش چنین عنوان شد که این هنرمند به علت مسمومیت در بیمارستان بستری شده است که خوشبختانه اکنون وضعیت جسمی خوبی دارد.

فرزاد فرزین، خواننده پاپ که به همراه الیاس یالچینتاش قطعه مشترک «ماسک» را به زبان‌های ترکی و فارسی تولید کرد، قرار بود برای نخستین بار و پیش از انتشار این ترانه، همراه با خواننده ترکیه‌ای در استانبول روی صحنه برود که به علت بیماری از این کنسرت جا ماند.

اکنون برای این که از وضعیت جسمی این خواننده و زمان آغاز فعالیت‌هایش مطلع شویم، با رسول ترابی ـ تهیه‌کننده کنسرت‌های فرزاد فرزین ـ صحبتی داشتیم که او گفت: «بعد از دو روز که در ترکیه پزشک به آقای فرزین اجازه پرواز نمی‌داد به ایران بازگشت و اکنون حال بهتری دارد ولی هنوز تحت نظر پزشک و در منزل در استراحت مطلق به سرمی‌برد.»

از او سوال کردیم که فرزین چه زمانی فعالیت‌هایش را از سر خواهد گرفت؟ پاسخ داد: «اگر همه چیز در ماه رمضان درست پیش برود و تا آن زمان بهبودی کامل حاصل شود، برنامه‌های او چون برگزاری کنسرت بعد از ماه رمضان آغاز خواهد شد. همچنین بازی ایشان در سریال‌هایی که قرارداد بسته‌اند از چند وقت دیگر شروع می‌شود و تداخلی با این موضوع ندارد.»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=55474

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا