آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم «پرسه و کوچ» برای یک اثر انگشت منحصر به فرد

به گزارش کامینگ سون موزیک: «پرسه و کوچ» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که با هنرمندی میلاد آذری در قالب یک اثر بی‌کلام تک‌نوازی پیانو پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم «پرسه و کوچ» به آهنگسازی و نوازندگی پیانوی میلاد آذری در قالب یک اثر بی‌کلام به تازگی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«سما – ۱۳۹۳»، «نوید – ۱۳۹۹»، «رقص تابستان –۱۳۹۹»، «سرگیجه – ۱۳۹۸»، «والس چهارانگشتی – ۱۴۰۰»، «نسیما – ۱۴۰۰» قطعاتی هستند که در این آلبوم منتشر شده‌اند.

میلاد آذری در توضیح این اثر موسیقایی نوشته است:

هر انسانی نه یک دست رومی و نه زنگی است. آدم‌ها مجموعه‌ای از خصایص گوناگون را در خود دارند و دسته بندی انسان کاری هست که ذهن برای درک بهتر خود و هم نوع خود انجام می‌دهد. در حالی که یکی از زیباترین جریان‌های زندگی تقابل احساسات متنوع و غیرهمسو است.

آلبوم «پرسه و کوچ» اولین آلبوم شخصی من از پیشامدهای گوناگون در دهه سی‌ام زندگی‌ام و تقابل ناگزیر من با این پیشامدهاست. ضمن اینکه قطعات در سال‌های مختلف نوشته شده‌اند اما جمع‌بندی و تکمیل آنها مربوط به یک سال اخیر است. سبک قطعات نیز به لحاظ جغرافیا از آذری و مشرق زمین گرفته تا موسیقی جز که سبک مورد علاقه من است را در برمی‌گیرد.

آلبوم «پرسه و کوچ» منتشر شد/ برای یک اثر انگشت منحصر به فرد

دغدغه همیشگی من در موسیقی یافتن هارمونی و صدای شخصی است که به نظرم مهم‌ترین وجه تمایز آهنگسازان بزرگ همین اثر انگشت منحصر به فرد است.

میلاد آذری از جمله هنرمندانی است که از دوران کودکی آموزش پیانو را آغاز کرد. این هنرمند در نوزده سالگی وارد دانشگاه هنر شد و در رشته کارشناسی آهنگسازی زیر نظر استادانی چون امین هنرمند، امیراسلامی، شهرام توکلی، محمدرضا تفضلی و دیگر هنرمندان تحصیل کرد. وی در سال ۱۳۹۴ با کسب رتبه دوم در موسیقی موفق به ورود به دوره کارشناسی ارشد شد و رشته نوازندگی پیانو را در دانشگاه هنر زیر نظر استادانی چون هوشیار خیام، نیلوفر بدری کوهی، حمید عسگری و سایر استادان به پایان رساند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=55358

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا